משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין. חוקרים פרטיים ברמה אנושית גבוהה יחזירו שקט נפשי לחיים שלך! שרות דיסקרטי, אמינות גבוהה ויחס אישי. לחץ כאן לפרטים...
חוקרים פרטיים | חקירות פרטיות MYpi
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

עמוד הבית

חוקרים פרטיים  |  חקירות פרטיות

יניר לוין ואורי שטרית חברו יחדיו להקמת משרד חקירות פרטיות מוביל ומקצועי. משרד המבטיח לך חקירות ומודיעין עסקי ברמה אחרת. משרד החקירות שלנו מנוהל בקפידה וביעילות. המשרד מפעיל חוקרים פרטיים בכירים, בעלי ניסיון רב שנים בתחום החקירות בכלל ובביצוע חקירות פרטיות מורכבות בפרט. אנו עומדים בכל הבטחה ונסייע לך להשיב שקט נפשי שאבד!

משרדנו ערוך לביצועה של חקירה יסודיות וממצה, בכל מקום בישראל או במדינות רבות בעולם וללא תנאים. חוקר פרטי מקצועי ומנוסה, ישמח לסייע לך בדרכים יצירתיות. דרכים עליהן לא חשבת שעשויות לפתור מקרים סבוכים ומורכבים. חוקרים פרטיים במשרדנו עומדים לרשותך ונכונים לסייע בכל עת ובכל נושא, גם עכשיו. המשרד ממוקם בצפון השקט של תל אביב ופועל בפריסה ארצית, 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.

יניר לוין ואורי שטרית, הביאו למיזם המשותף את יתרונם היחסי וניסיונם העשיר. בין השאר בהפעלת חוקרים פרטיים, איסוף מודיעין עסקי, ביצוע מעקבים מורכבים, צילום סמוי והטמעת שיטות בילוש וחקירה מתקדמות ומתוחכמות, הנדרשות לצורך ביצוע והשלמת חקירה מקצועית ומוצלחת. אנו רואים את טובתו של כל לקוח כמדד עיקרי להצלחתנו ופועלים בדיסקרטיות ובנאמנות מוחלטת.

חוקרים פרטיים מנוסים ומקצועיים הנם ערובה להצלחתן של חקירות פרטיות!
 



אנו מעסיקים חוקרים פרטיים ואנשי מודיעין עסקי הפועלים בארץ ובעולם, ומאמינים כי שילוב ההתמחויות וניסיון רב שנים, יש בהם כדי לספק מענה הולם, יחודי, איכותי ומקצועי לכל אחד מהלקוחות הפונים אלינו.

כל חקירה המגיעה אלינו מטופלת באופן אישי על ידי חוקר פרטי מנוסה, ממנהלי המשרד, ומועברת לטיפולם של חוקרים מקצועיים, המתאימים לביצוע חקירה בתחום הנדרש. לעיתים, אנו מפעילים חוקרים הפועלים בכמה חזיתות מקבילות, לשם איסוף ראיות איכותיות ומוצקות, מידע עסקי, צילום סמוי הקלטה או כל מידע אחר, הדרוש לשם השלמתה של חקירה מקצועית, לטובת לקוחותינו.

מוטרד בשאלות קשות? מחשבות מעיקות? שקרים? חוקרים פרטיים ימצאו פתרון יצירתי לכל בעיה!

העסקתו של חוקר או בלש מקצועי באמצעות משרדנו, לצורך ביצוע חקירה ממצה, מבטיחה למצוא לך פתרון ולהחזיר שקט נפשי לחיים שלך. אנו מתחייבים לביצוע חקירות פרטיות ברמה אחרת.

חוקרים פרטיים במשרדנו פועלים ברשיון משרד המשפטים, בדיסקרטיות ובנאמנות מלאה לכל לקוח. בעת ביצועה של כל חקירה נעשה שימוש באמצעים לגיטימיים בלבד, תמיד בכפוף לחוקי מדינת ישראל.

משרדנו עובד בשיתוף פעולה עם משרדי חקירות רבים בישראל ובמדינות נוספות, המתמחים בתחומים מגוונים. חוקרים במשרדנו מפעילים רשת מקורות וסייענים ענפה, לצורך ביצוע חקירות פרטיות מורכבות ואיסוף מידע, באזורים בעיתיים ובתנאים קשים, בהם אחרים נכשלו.

מאחורינו עשרות שנות פעילות בחקירות, במסגרת גופי הבטחון המובילים בארץ ובביצוען של אלפי חקירות פרטיות מורכבות ומרתקות. חוקרים פרטיים במשרדנו הקימו וניהלו בעבר מערכי חקירות בגופים שונים כגון, משטרת ישראל, הרשות להגבלים עסקיים, משרד ראש הממשלה ועוד. במהלך השנים צברנו ניסיון עצום ויקר מציאות, המשמש אותנו גם כיום, לצורך ניהול וביצוע חקירות פרטיות ברמה אחרת.

משרד החקירות של יניר לוין מעסיק חוקרים פרטיים ותיקים המתמחים, בין השאר בתחומים הבאים:


חקירה פרטית לבדיקת רקע או איסוף ראיות        
הגנה על קניין רוחני, זכויות יוצרים, זיופים      
מודיעין עסקי, מידע תחרותי, בדיקות אשראי
חקירה כלכלית, איתור רכוש, הרמת מסך
ביצוע מעקבים מורכבים, מעקב טכני GPS
איתור כתובת מגורים של כל אדם בכל מקום
בדיקות פוליגרף, מכון פוליגרף, גלאי שקר

חקירות בתחום פלילי, הונאות, מעשי עוקץ
התקנת מערכת מצלמות נסתרות, אבטחה
אימות תביעות נזיקין, שריפות או פריצות    
מניעת האזנת סתר, גילוי האזנה לא חוקית
חקירה פרטית מיוחדת, הקלטה סמויה
פתרון סכסוכי ירושה, איתור יורשים חוקיים
סקר אבטחה, מניעת פחת בעסק, לקוח סמוי

תיק גירושין, חקירה במקרי בגידות, סכסוכים
חוקרים פותרים כל בעיה - צור קשר בכל עת - ייעוץ מקצועי חינם

סיפורים מחדר החקירות - חוקרים מספרים
 
כמשרד בעל מוניטין, תוכלו לקבל אודותינו המלצות של עורכי דין בכירים ומובילים, בארץ ובעולם. ניתן לשמוע אודות איכותן של חקירות פרטיות שערכנו, ממנהלי מחלקת תביעות של חברות ביטוח, הפועלות בישראל ובכמה מדינות באירופה. חוקרים פרטיים ממשרדנו מופיעים מדי יום בבתי משפט שונים ברחבי הארץ, בכדי להעיד ולהציג ראיות, כפי שנאספו במהלכם של חקירות פרטיות או מעקבים שערכנו. חשוב להבין כי חוקר מנוסה נראה ונשמע טוב יותר, בעת מתן עדות בבית משפט.
 
תחקיר בנושא: הוצאה לפועל חזקה או שוק אפור משגשג (מאת: אורי שטרית)
 
ניהול אפקטיבי של צוות חוקרים מיומן, תוך מינוף ההצלחות והניסיון המעשי בחקירות, מבטיח לכל לקוח במשרדנו, שרות אמין ומקצועי של חקירות פרטיות בסטנדרטים גבוהים. אחד ממנהלי המשרד מלווה כל תיק חקירה באופן חם ואישי, תוך פיקוח מקצועי ומתן דגש על שביעות רצונו המלאה של כל לקוח לצד הקפדה על ביצוען של חקירות דיסקרטיות, יסודיות וממצות.
 
חקירות פרטיות איכותיות מבוצעות על ידי חוקרים פרטיים בעלי נסיון מקצועי מוכח! 

כל פנייה למשרדנו מטופלת בהקדם האפשרי ובדיסקרטיות מלאה, כמתחייב על פי חוק. אנו מזמינים אותך לבקר בפורום חקירות פרטיות, המנוהל על ידי חוקרים פרטיים ותיקים, המועסקים במשרד החקירות שלנו. צוות ניהול האתר כולל חוקרים ומומחים בתחומים מקבילים, המפרסמים מאמרים מקוריים בנושאים רלוונטיים, כך שגם אתה תוכל להשאר מעודכן ולקבל מענה מהיר ומקצועי בנושאים רבים כגון: פוליגרף, מעקבים, מידע עסקי, איתור רכוש, איתור כתובות, בניית תיק גירושין, מצלמות נסתרות, מערכת צילום, בגידות, מודיעין תחרותי ועוד.

צור קשר כעת וקבל יעוץ מקצועי וסיוע של חוקר פרטי בטלפון  03-5446363         

זקוק ליעוץ וליווי של עורך דין מקצועי? יעוץ משפטי

משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבטיח לכם חקירות ומודיעין ברמה אחרת!

     חוקרים פרטייםכרטיסי אשראי