רוצה לאסוף מידע באחת ממדינות אירופה? אינך יודע אל מי לפנות? משרד החקירות של יניר לוין מציע לך שירותי חקירה בכל אחת ממדינות האיחוד האירופי...
חקירות באירופה - זקוק לאיסוף מידע באחת ממדינות אירופה?
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

חקירות באירופה לאיסוף מידע עסקי או אישי

Hebrew
תאריך: 23/12/2012 16:00   

הסיבות בגללן אדם עלול להזדקק לשירותיו של חוקר פרטי הן רבות ושונות.  נסיבות חיינו מולידות אינסוף מצבים בהם הפיתרון היחיד הוא חקר האמת.  קיים צורך באיתור רכוש או נעדרים, נדרשות ראיות אמינות להליכים משפטיים שונים או מעקבים לאישוש או הפרכת חשדות כאלו ואחרים.

לעיתים נדרשת אף עבודה מחוץ לגבולות ישראל ומומלץ להיעזר בשרותיה של חברה ישראלית הפועלת ברישיון משרד המשפטים ומבצעת חקירות פרטיות באירופה, בארה"ב, או בכל מקום אחר בעולם.

צריך לבצע חקירה באירופה? חייג/י לשיחה אישית: 03-5446363

התקשרות עם משרדי חקירות ממדינות זרות עלולה להיות בעייתית מכמה סיבות – קשה לבחון את מידת אמינותם ומקצועיותם של החוקרים, כמו כן, החוק בכל הנוגע לראיות קבילות עלול להיות שונה מאוד באותן מדינות.

משרד החקירות של יניר לוין ביצע ומבצע מדי שנה חקירות במרבית מדינות אירופה.

אנו שומרים על קשרים עסקיים הדוקים עם חוקרים פרטיים במדינות באירופה, ובעת הצורך נעזרים בשירותים של חוקרים מקומיים, במדינות היעד בהן אנו נדרשים לערוך חקירות ו/או מעקבים מכל סוג. עובדה זאת מסייעת לנו ובעיקר ללקוחותינו, בהשגת מידע חקירתי מהימן ומקצועי.

מודיעין עסקי על חברות באירופה

כל מי שאי פעם עסק ביצוא או יבוא, יעיד כי הקושי העיקרי נובע מהצורך לבסס שיתופי פעולה אמינים בחו"ל, עם חברות או אנשי עסקים שאינם מוכרים.

חקירות פרטיות באירופה נועדו בין השאר לאסוף מידע עסקי אודות מתחרים, ספקים וחברות המציעות לכם שיתופי פעולה בשווקים האירופיים, בכל מדינה.

מודיעין עסקי מקצועי יספק אינפורמציה מקיפה אודות כל אלו וישמש ככלי חיוני בכל תהליך קבלת החלטות. לדוגמא: במקרים בהם חברה ישראלית נאלצת לבצע עסקת רכש רחבת היקף ולקנות חומרי גלם באירופה, אשר ישמשו בתהליכי הייצור שלה. במקרים בהם חברה מעוניינת לשתף פעולה עם משווקים אירופיים ולהחדיר את מוצריה לשווקים במדינות אירופה.

חקירות פרטיות באירופה – מקרה אמיתי שהיה

במקרה שאירע, אישה ישראלית התגוררה עם בעלה באנגליה ונולד לה ילד במהלך נישואיהם. כאשר יחסיהם עלו על שרטון בעקבות התנהגות אלימה של הבעל כלפיה וכלפי בנו, החליטה האישה לאסוף את חפציה, לקחה את הילד וחזרה עימו לארץ.

כאשר התברר לבעל כי האישה ברחה עם הילד למדינת ישראל, הגיש האב תביעה באמצעות בית משפט בינלאומי למשמורת על ילד המריבה, וביקש להחזיר את הילד לאנגליה בכדי שיגדל תחת חסותו, או לפחות לפתוח לדיון את עניין הסדרי הראייה אשר מגיעים לו על פי חוק.

כתב התביעה הגיע כמובן אל האישה בארץ, ולפי עצתם של עורכי דין שייצגו אותה, שכרה את שירותי משרדנו לצורך ביצוע חקירות, איסוף מידע וראיות שיוכלו לסייע לה בניהול ההליך המשפטי. במסגרת חקירות פרטיות באירופה ובעיקר באנגליה, נאספו ראיות מקיפות המעידות על התנהגותו האלימה כלפיה וכלפי בנם המשותף. במסגרת החקירה שבוצעה באנגליה, ביצענו מעקבים ממושכים וחקרנו רבים מחבריו ועמיתיו לעבודה של הבעל – הכל תחת כיסוי.

האשה קיבלה הקלטות וסרטי וידאו ששימשו אותה כראיות מוצקות בהליך המשפטי וסייעו בקבלת משמורת על הילד המשותף. כמו כן הבאנו ראיות באשר להיקף עסקיו של הבעל והכנסותיו החודשיות, כך שבית המשפט שדן במקרה פסק דמי מזונות חודשיים בסכום מכובד.

רוצה לאסוף מידע ולבצע חקירות באירופה?

משרד החקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין מתמחה בביצוע חקירות פרטיות מוצלחות בכל מדינה באירופה.

אנו מפעילים רשת נרחבת של סייענים מקומיים וחוקרים פרטיים מיומנים, שיכולים לסייע לנו בעת הצורך. אנו מציעים לך יעוץ מקצועי וסיוע חקירתי, לצורך איסוף מידע אישי או עסקי בכל אחת ממדינות אירופה. לקבלת פרטים נוספים או יעוץ מקצועי של אחד ממנהלי המשרד, אל תהסס לפנות אלינו כבר עכשיו: יצירת קשר

משרד החקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין מבטיח לך חקירות ומודיעין ברמה אחרת!

ליחצו כאן להוספת תגובה
סגור



סגור