הסבר אודות מהותו של משרד חקירות פרטיות. כיצד ידע האזרח הפשוט להבדיל בין משרד חקירות פרטיות אחד למשנהו? כיצד ידע לבחור משרד חקירות פרטיות שיתאים לביצוע חקירות בנושא מסויים?
משרדי חקירות בישראל
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

משרדי חקירות בישראל

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 15:48   

בכל משרד חקירות פרטיות בישראל או במקומות אחרים בעולם, יפליאו חוקרים בסיפורים ועלילות מרתקות, אודות תיקי חקירה מעניינים. משרדי חקירות פרטיות הנם מתכון מורכב ומרתק לתכנית תעודה או סרט מתח בהמשכים.

משרד חקירות אוגר בארכיון את קורות חייהם  של רבים מאיתנו. בכל משרד שבו עבדתי במהלך שנותיי פגשתי טיפוסים מרתקים. אנשים שהפכו את המושג חקירות, לחלק עיקרי ומשמעותי בחייהם.

משרדי חקירות פרטיות אינם מקום עבודה שיגרתי. למעשה, בכל אחד מהמשרדים בהם עבדתי בעבר, ניתקלתי בסיטואציות מרתקות. לעיתים, חמורות ובעלות משקל רב לגבי מהלך החיים התקין ובפעמים אחרות ארועים שהעלו חיוך רחב על פני הנוכחים.

משרד חקירות פרטיות מאגד בתוכו סיפורים אישיים, מרתקים ונוגעים ללב, לצד תיקי חקירה גדולים וביניהם ניסיונות הונאה לסוגייהם, גניבות, שקרים, בגידות בין בני זוג, זיופים הפרת זכויות יוצרים ועוד.


חוקרים העובדים במשך שנים רבות בתחום, מפתחים חוש מיוחד. בכל משרד חקירות פרטיות תשמעו סיפורים על ארועים שונים, במהלכם הפעילו החוקרים את ה"חוש" הייחודי שפיתחו. תמיד אהבתי לשמוע את סיפוריהם של חוקרים, בכל משרד בו עבדתי בעבר. בכל אחד מהמשרדים תמצאו טיפוסים מיוחדים. זו אחת הסיבות לכך שאמליץ לכם להתעניין ולשוחח עם כמה חוקרים פרטיים ולא במשרד חקירות אחד, לפני קבלת החלטות אופרטיביות.

כיצד ניתן לבחור את המשרד שיתאים לביצוען של חקירות בנושא מסויים?

ובכן, אני ממליץ לערוך חיפוש יסודי, לאתר פרסומים או לשאול בעצת חבר או עורך דין מוכר. ניתן ליצור קשר טלפוני עם אחד המשרדים ולתאם פגישה אישית. כמעט בכל משרד ישמחו להפגש וליעץ לכם באופן דיסקרטי ומקצועי, ללא כל התחייבות מצידכם. רבים, המעדיפים לשמור על אנונימיות, יעדיפו ליצור קשר טלפוני, להזדהות בשם בדוי או לבקש יעוץ בשביל "חבר".

חקירות פרטיות הנן עסק רציני ולכן כדאי ורצוי להתרשם באופן אישי ממנהליו של המשרד, לפני קבלת החלטות. ניתן לשאול אודות ניסיונו בסוג חקירות מסויים או בכלל ולקבל דוגמאות והסברים. משרדי חקירות ישמור על דיסקרטיות מוחלטת כלפי כל אחד מלקוחותיו. לרוב, לא ניתן לעיין בתיקי חקירות מפאת הדיסקרטיות לה אנו מחוייבים.

ניתן למצוא משרד חקירות בקלות על ידי חיפוש פשוט באינטרנט, ספרי טלפונים, התייעצות עם עורך דין או חבר. בכדי לדעת במי מבין המשרדים לבחור או איזה מהמשרדים יתאים בדיוק לביצוע חקירות פרטיות מסוג מסויים, מומלץ כאמור, לערוך סקר שוק מקיף ויסודי ולא להתבייש לשאול שאלות.

לדוגמא, רוב לקוחותינו החדשים מגיעים לאחר ששאלו או קיבלו המלצה מלקוח קודם או מכר. ניתן למצוא מידע רב ומעניין, אודות תחומי פעילותם של משרדי חקירות, באתרי אינטרנט רבים ברחבי הרשת (בעברית ובשפות אחרות).

לעיתים קרובות, גם כאשר הדבר אינו ברור כאפשרות ראשונה, קבלת יעוץ במשרד חקירות פרטיות מקצועי, יכול לפתוח דלתות או לסייע במציאת רעיונות יצירתיים. ניתן לומר בוודאות כי התיעצות עם חוקר פרטי ותיק ומנוסה, עשויה לפתוח בפניך אופקים חדשים למחשבה, שיסייעו בפתרון בעיות מורכבות.

ניתן לפנות אלינו באופן דיסקרטי ולתאם פגישה במשרדנו, בכל יום ובכל שעה. כמו כן ניתן להעלות שאלות ולקבל יעוץ מצוות משרד חקירות יניר לוין, בפורום חקירות פרטיות. 
 

משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבטיח לכם חקירות ומודיעין ברמה אחרת !
ליחצו כאן להוספת תגובה
סגור



סגור