כל אחד מאיתנו נזקק לשירותיו של עורך דין, בשלב כזה או אחר. האם נבחר באותו עורך דין שהופיע אתמול במהדורת החדשות בטלויזיה, או אולי נבחר עורך דין המוכר כמומחה בתחום פלילי, אך אינו עוסק ביחסי ציבור ותקשורת.
עורך דין או יחצ"ן
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

עורך דין או יחצ"ן - עו"ד או יחסי ציבור

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 14:24   

במדינה מטורפת כמו שלנו שהכול בה שפיט, הדרישה לשירותי עריכת דין, נמצאת תמיד בקו עליה. בשבוע שעבר, הוסמכו עוד בוגרים טריים והצטרפו ל 63 אלף עורכי הדין החברים בלשכה. כמות כזו של עורכי דין בישראל, אין לה אח ורע בעולם ביחס לגודל האוכלוסייה.

אתמול, בדרכך לישיבה דחופה של מועצת המנהלים, היית יותר מדי מרוכז בהחלטות הגורליות שעתידות להתקבל בישיבה ולא בהתנהלות על הכביש וחצית את הצומת ברמזור אדום. שוטר ערני שהיה על משמרתו לכד אותך, רשם לך דוח חמור ושלל את רישיון הנהיגה שלך שלילה מנהלית, עד להחלטת בית המשפט.

חברך, שנקלע למצוקה כספית מכאיבה, קיבל הצעה מפתה לשמש בלדר סמים ממכסיקו לישראל. ברדתו מהמטוס עם "החבילה", המתין לו צוות בילוש ממפלג הסמים ביחידה המרכזית. הבלדר נחקר במשרדי היחידה, והובא לבית המשפט להארכת מעצרו.

ברור לך, שגם אתה וגם חברך זקוקים בדחיפות לשירותיו של עורך דין שייצג אתכם. לא סביר שתייצגו את עצמכם בתיק התלוי והעומד כנגדכם. שהרי, מה לכם ולייצוג משפטי. אין לכם את הניסיון והידע הנדרשים. זו לכם הפעם ראשונה להיתקל בצוות בילוש, בית מעצר, חדרי חקירות או בבית המשפט, בהמתנה להחלטה השיפוטית בעניינכם.

חברך, ההמום מהסיטואציה אליה נקלע, בוחר בזכות השתיקה. "אני רוצה לדבר עם עו"ד", יבקש מהחוקר, שיתחיל לשחק בזכות הבסיסית שלו וישיב לו, " קודם תענה לשאלות אח"כ נראה". החבר ימשיך את המשחק הכוחני, כי אין לו ברירה אחרת ויחזיר לחוקר, "בלי עורך דין אני לא מוציא מילה".

זקוק לסיוע מיידי של עורכי דין? לחץ לקבלת חוות דעת ללא כל התחייבות:
יעוץ משפטי


אתה לעומת חברך, במצב טוב יחסית. אתה לא בלחץ של חקירה ומעצר. יש לך זמן לחפש עורך דין שמתמחה בדיני תעבורה. מכסימום יש עליך הוצאה של שכירת נהג פרטי. עם הוצאה שכזו קרוב לוודאי שתסתדר. מעמדך ומצבך הכלכלי המשופרים יאפשרו לך לממן את התענוג הזמני של נהג פרטי.

"הפינג פונג" של החוקר והנחקר מגיע למיצוי. "יש לך שתי דקות לשוחח עם עורך דין", מודיע החוקר לחברך העצור. החבר, נרגש מהמחווה כביכול של החוקר.  הוא אפילו לא יודע שזוהי זכותו הבסיסית להיוועץ עם עורך דין. האצבע המחייגת נעצרת לפני הטלפון המשרדי, והחבר שואל את עצמו, "רגע, אל מי בעצם אני מחייג. לא מכיר אף עורך דין". ואז, ברגע של מבוכה וחוסר אונים, הוא נזכר, שכל פעם שהוא רואה חדשות בטלוויזיה, ומדווחים על סיפור פלילי עסיסי, הדיווח המצולם מבית המשפט קולט את אותם עורכי דין שעם פתיחת המצלמות, רוכנים אוטומטית על אוזנו של הלקוח שלהם, וכאילו נותנים לו הנחיות חשובות לקראת הדיון המשפטי.

קיראו על: הוצאה לפועל חזקה או שוק אפור משגשג

"איך קוראים לאותו עורך דין, שכל פעם רואים אותו בטלוויזיה לוחש על אוזנו של הלקוח שלו?" שואל החבר את החוקר, "אה, אתה מתכוון לעורך דין מרוז משה" עונה החוקר. "נדמה לי", מהסס החבר ומבקש מהחוקר, " תשיג לי את הטלפון שלו". החוקר עושה לו את הטובה היחידה מאז שנעצר, ונותן לו את המספר של אותו עורך דין מפורסם מהטלויזיה.

עו

הנכם מוזמנים לבקר בפורום חקירות ולהתייעץ, בין השאר, עם עורכי דין מומחים, שישמחו לסייע בכל בעיה משפטית רלוונטית.

לקבלת חוות דעת ראשונית, ללא תשלום וללא התחייבות לחץ: יעוץ משפטי

 

משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבטיח לכם חקירות ומודיעין ברמה אחרת!
ליחצו כאן להוספת תגובה
1. נהרי בני נתון בחובות הימורים
נהרי בני הנתון בחובות הימורים מסתתר מתחת לגלימת עורך הדין כדי לבצע מעשה נוכלות להחזיר שקים ולתת שקים מחשבונותיו המוגבלים
סגור
הוסף תגובה

ירוסלב יעקובוביץ 01/10/2011 21:14
2. עורכי דין הם חפצים?
"כמות כזו של עורכי דין בישראל, אין לה אח ורע בעולם ביחס לגודל האוכלוסייה". גם למילה כמות בנוגע לאנשים - אין אח ורע בעברית. אנשים הם מספר, לא כמות. רק חפצים הם כמות. אבל אולי עורכי דין מסויימים הם אכן "חפצים"?
סגור
הוסף תגובה

בן בן 26/02/2007 20:06
3. אסור לעורכי דין לפרסם אז
הם פשוט נדבקים לעיתונאים. מה אפשר לעשות כשמצלמה או מיקרופון נדבקים אליך? אתה חייב להגן על עצמך ואיך עו"ד מגן על עצמו? צדקת! במילים. אני בטוח שאותו עורך דין שקיבל מיקרופון יוכל לטעון להגנה עצמית. עליו ועל הלקוח שלו. אם אסור לפרסם באופן יזום, ניתן לתקשורת ליזום ונשתף איתה פעולה, חנוטים בחליפה וחמושים במנטרה שיגרתית ואופיינית. זהו חלק בלתי נפרד מהמשחק בבית המשפט ומול הציבור (לקוחות פוטנציאליים?). עו"ד שיודע לעשות את העבודה מרוויח הרבה מאד כסף פר דקת שידור / כתבה אוהדת! עובדות החיים בישראל.
סגור
הוסף תגובה

משפטן בדימוס 21/02/2007 00:07
4. עורכי דין אוהבים תקשורת
מאמר יפה - כתוב יפה ונכון מאד בכל הנוגע לתופעה של עורכי דין הרודפים אחרי עיתונאים ופרסום בכלל.
סגור
הוסף תגובה

גליה מתל אביב 22/01/2007 21:13
סגור



סגור