אנו נתקלים מדי יום בסיפורים כאלה ואחרים אודות מקרים של בגידות בין בני זוג. מה ניתן לעשות בעת שעולה חשד לקיומן של בגידות? איך ניתן לדעת אם בת או בן הזוג בוגדים ומסתירים מידע? חקירות פרטיות מקצועיות יתנו לכם מענה.
בגידות
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

בגידות

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 14:29   

בגידה הינה פעולה שבמהלכה אדם, או קבוצת אנשים, פועלים בצורה מובהקת נגד האינטרסים של הקבוצה החברתית אליה הוא שייך-מדינה, ארגון, משפחה, תנועת נוער וכדומה. המושג בגידות כולל, לרוב, מרכיב של הפרת אמונים, בה הבוגד מנצל את האמון שנתנו בו אנשים.

במאמר זה נתרכז במונח בגידות תוך התמקדות בפן המשפחתי שבעניין, או בקיצור בגידות בין גבר לאשה. בגידות בבת או בן הזוג. בגידות בין בני זוג, משמען חוסר נאמנות, מעילה באמון, הפרת הסכם, חציית קו אדום. כאשר יקירינו עובר גבול מסויים בזוגיות, זוהי בגידה. בגידות יכולות להיות בעלות אופי מיני מחד, ומאידך יכולות להיות מבוססות רגש בלבד.

חושד/ת שבת/בן הזוג בוגד/ת? חייגו לשיחה אישית עם חוקר פרטי: 03-5446363

הגדרת המושג בגידה משתנה בהתאם למערכת הנורמות האישיות של כל אדם ובכל מערכת יחסים. בכל מערכת זוגית נקבעים גבולות המותאמים לאופיים של בני הזוג.

ננסה לחזור בזמן, אל השבטים הפרימיטיביים, בהם הזכר השולט (אלפא), המוצלח והחזק ביותר היה זה, שמפיץ את זרעו בקרב כמה שיותר נקבות. מונוגמיה לא הייתה מושג מוכר בזמנים ההם. כפועל יוצא מכך, גם בגידה לא היתה מושג מוכר. מאז השתנו הימים ובמרוצת הזמן חוותה האנושות כמה "זריקות" רומנטיזציה. אלו נבעו בעיקר מספרות, סרטים, התפתחות טכנולוגית והסטורית.

עיון במחקרים מלמד כי שיעורן של בגידות בעולם המודרני עולה על כל דמיון. בני האדם שואפים ופועלים בכדי לחוות מערכת יחסים מונוגמית. בני האדם חולמים על מערכת יחסים זוגית ושואפים לכך. הם מתכננים את חייהם ואף מנסים לעשות שינויים מהותיים בהתנהגותם, בתקווה להגיע למימושה. כאן נשאלת שוב השאלה המתבקשת, מדוע מתרחשות בגידות? מה מניע אדם לבגוד?

מחקרים פסיכולוגיים מצביעים על בגידה בעלת מאפיינים שונים. אנו נפרט אודות שלושה סוגים, כדלקמן:

  1. בגידות אגואיסטיות - המדובר על בגידה המאפיינת טיפוסים שטחיים, חסרי יכולת להתחייב, אשר אינם מחפשים מערכת יחסים מחייבת. לרוב המדובר בטיפוסים פלרטטנים, שמקפצים ממערכת יחסים אחת למערכת אחרת, תוך שהם נהנים מעצם הסיכון והריגוש. טיפוסים אלו תמיד יכריזו על רצונם להשאר נשואים. מאידך, בגידות הנן דרך חיים עבורם.

  2. בגידות מעבר -  בגידה מסוג זה מתבצעות כדי לייצר מעין גשר שיעביר את הבוגד או הבוגדת אל מחוץ למערכת היחסים הנוכחית. בגידות אלו מסמנות את סוף מערכת היחסים הנוכחית. כאשר בן או בת הזוג נמנעים מלהתמודד עם הבעיות הטמונות בזוגיות, הם יעדיפו ללכת בעקבותיהם של רומנים, שכל מטרתם הנה להוות סימן לסיום המערכת. עימות בשלב זה יגרום להם להפנות אצבע מאשימה לעבר בן או בת הזוג, כעל מקור הבעיה בקשר הזוגי או אפילו להכחיש את קיומה של בעיה. הכחשה אשר נועדה בכדי להשקיט את מצפונם ולהרגיע את החשד המופנה כלפיהם. אותו צד בוגד, יודע כי בגידותיו אלו מסמנות את סיומה של מערכת היחסים.
  3. בגידות מתקנות - מטרתה של בגידה מסוג זה הנה לשפר את חיי הנישואין, והיא עשויה להוות פתרון לבעיות רבות בחיי הזוגיות. בן או בת הזוג חשים תסכול ומעריכים שדרך בגידה יוכלו לקבל תשומת לב והתייחסות. בגידות מסוג זה יאפיינו מערכת יחסים שבמסגרתה חוסר כבוד הדדי, חוסר אכפתיות וקבלת הצד שכנגד כמובן מאליו. בשלב זה עשויים בני הזוג להסכים לטיפול זוגי אינטנסיבי במטרה לשקם את מערכת היחסים. למרות זאת וכדרכן של בגידות, גם אלו עלולות  להסתיים בפירוק מערכת היחסים והזוגיות.

איך ניתן לדעת אם בן הזוג בוגד?

כיצד ניתן לזהות? מתי ואיך ניתן לאמת חשד לקיומה של בגידה?

האם הודעות SMS מוזרות מסמלות בגידות? האם בן הזוג נכנס הביתה וממהר להתקלח או לשטוף את עצמו? האם בת הזוג יוצאת לפגישות עבודה בשעות לא רגילות או מרבה לבלות את הלילות בעבודה? האם הרחתם ריח חדש ולא מוכר הנודף מבן או בת זוגכם? האם אתם שומעים שיחות טלפון או התלחשויות בשעות מוזרות? האם אתם מרגישים מחוזרים על ידי בת או בן הזוג, בצורה קיצונית, סתם כך ללא סיבה מיוחדת? האם ביום בהיר אחד בן הזוג מתחיל להשתתף בביצוע מטלות שונות, כגון טיפול במשק הבית ללא שביקשתם את עזרתו?

אם עניתם בחיוב על אחת או יותר מהשאלות הנ"ל, הכינו את עצמכם לאפשרות שתגלו בגידות!  

זוכרים את הסרטים ההוליוודיים בהם האישה מגלה כרטיס ביקור מחשיד בארנקו של בן זוגה, קופסת גפרורים של בית מלון עם מספר טלפון בכיס מכנסיו, חיובים לא מובנים בכרטיס האשראי, כתמי ליפסטיק על צווארון החולצה וריח בושם נשי מתקתק שעולה ממנו כשהוא חוזר הביתה. אלו הם סימנים מובהקים לאפשרות שתגלו בגידה!

בניגוד לקלות הבלתי נסבלת בה מתגלות הבגידות בסרטים, מציאות חיינו שונה לגמרי. סימנים של בגידה אינם מופיעים על פניו של בן הזוג הבוגד, כשלט ניאון נוצץ. להפך, בן הזוג הבוגד או זה שמתכנן לבגוד יעשה כל שביכולתו בכדי להסתיר מעשיו. מציאות החיים וניסיונינו בתחום חקירות פרטיות מלמדים כי אנשים עושים הרבה בכדי להצניע את מעשייהם. אנשים חוששים מפני בגידות והמצפון משחק תפקיד מרכזי.

נוכל לספר לכם כי הצד הנבגד מפתח תחושות קשות ביותר כאשר עולה חשד לקיומה של בגידה. רבים מאיתנו מגלים את מעשה הבגידה מצדו של בן הזוג, בדרך לא נעימה ובין השאר משמועות, חברה שראתה באקראי, מציאת חפץ כלשהו במיטה או בבית, שלא לדבר על תפיסתו של בן הזוג על חם, בעת מעשה!

אף אחד מאיתנו אינו חסין וכולנו עשויים להתעורר בוקר אחד ולהיות עדים לבגידות, בתוך מערכת היחסים הזוגית שלנו. מחקרים מודרניים מלמדים כי מקרים של בגידות נמצאים במגמת עליה מתמדת. בטח שמעת כי הסיכוי לגירושין עומד כיום על יותר מ- 50%!

עובדות נוספות מלמדות כי ארוע של בגידה בין בני זוג הפך נפוץ, עד כי הסיכוי להיתקל בבן זוג בוגד גבוה מהסיכוי לגירושין.

הרעיון המרכזי שעמוד מאחורי הצגת הסטטיסטיקה אודות התרחשותן של בגידות, נועד לפתור את הבעיה שהצגנו. החיים אינם סרט הוליוודי ושלטי אזהרה אינם נדלקים על מצחו של בן זוג בוגד. אנו מחזיקים בדעה כי מגיע לכם לדעת את האמת אודות האדם איתו הנכם לנים בכל לילה, בונים משפחה ואוהבים.                               

מה ניתן לעשות כאשר עולה חשד לקיומה של בגידה מצד בן או בת זוג? 

ניסיונם של חוקרים פרטיים מלמד כי על פי רוב, בכל חשד יש לפחות שמץ של אמת. לעיתים קרובות מתעורר חשד להתרחשותן של בגידות אך אנו מעדיפים לשתוק. אנו חוששים להודות בכך כי גם בתוך מערכת היחסים שלהם מתרחשות בגידות. ניתקלנו גם במקרים בהם אנשים מתעלמים מסימנים מובהקים של בגידות מצד בן זוגם, בכדי שלא לפגוע בבני משפחה או בשלמותו של התא המשפחתי.

אנו מציעים לכם פתרון אמין ודיסקרטי לחלוטין, לאימות חשד לעצם התרחשותן של בגידות. משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מתמחה בביצוע מעקבים, חקירות בכיסוי ובמתן פתרונות יצירתיים ומקצועיים במקרי בגידות.

כיצד אנו מטפלים  ובודקים חשדות להתרחשותן של בגידות? ובודקים חשדות להתרחשותן של בגידות?

גידהט לא תמיד כתוב על הקיר תן.ותר המעלים את המושג והחששות הנלוות רפואית בנושא.כיצד אנוגבשלב ראשון אנו מציעים לצד החושד להגיע אל משרדנו לפגישה. במהלך הפגישה נבדוק על מה מתבסס החשד לקיומה של בגידה. נארגן את המחשבות והחשדות ונברר באם יש בסיס מוצק לכאורה. חשוב לאסוף כל פיסת אינפורמציה בנושא. בהמשך נסייע לראות את התמונה האובייקטיבית ביותר וננסה לחשוב על פתרונות אפשריים. מה בכוונתך לעשות אם החשדות להתרחשותה של בגידה יאומתו? האם בכוונתך לפרק את התא המשפחתי ולהתגרש? האם בגידה מסמלת את סופו של הקשר הזוגי?

בכל מקרה, אנו נסייע בהכנת תוכנית פעולה אסטרטגית. אנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותינו ובכלל זאת, חקירות פרטיות, מעקבים, צילום גלוי או נסתר, איסוף ראיות ועוד. ניסיון רב שנים בבניית תיקי גירושין ואיסוף ראיות חד משמעיות להתרחשותן של בגידות, יביאו לחשיפת האמת. מכלול הראיות שנאסוף, יהוו ראיה חד משמעית לקיומה של בגידה. ממצאי חקירות פרטיות שערכנו סייעו בחשיפת מאות מקרים של בגידה בין בני זוג.

חשוב לציין כי נתקלנו במקרים רבים בהם בני זוג שחשדו בהתרחשותן של בגידות יצאו לפעולה עצמאית. ניסיון החיים מלמד כי זוהי טעות חמורה שעלולה לעלות לכם ביוקר רב. יש לרסן את הכעס ולהשתלט על הגאווה הפגועה. איסוף ראיות, מעקבים או חקירות פרטיות, בעת חשד לבגידה, הנם עסק למקצוענים היודעים את מלאכתם. אנו ממליצים לכם לפנות אלינו בהקדם בכדי לברר אודות חשדותייכם לקיומן של בגידות.

משרד חקירות פרטיות יניר לוין  - יעוץ ומודיעין טיפל ומטפל במאות פניות ובחשדות של בני זוג להתרחשותן של בגידות. ניתן לפנות אלינו ולקבל יעוץ מקצועי בנושא בגידה. במקביל, תוכלו להעלות שאלות בנושא בגידות ולהתייעץ עם מומחים בפורום חקירות.

משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבטיח לכם חקירות ומודיעין ברמה אחרת!

ליחצו כאן להוספת תגובה
1. 
אומללה שכמותך .הגיע הזמן שתסתכלי המראה ותראי מי את . מקווה שבעלך עושה לך את זה .
סגור
הוסף תגובה

לא סולחת 28/06/2011 16:54
2. לחן מ9
גם בגדת בעברית
סגור
הוסף תגובה

יעל מר''ג 14/06/2011 17:07
3. אם אתה נשוי רק יועץ חובה
אם אתה נשוי זה מורכב ילדים. אתה לפי דעתי חייב יועץ,חוקר פרטי,ליראות שהיא מתקדמת ומוכנה לא ליבגוד,הרבה פעמים זה סיפטומים לבעיה נפשית ורצון לקבל מילוי. יש טיפול לא לכולם עוזר הכי חשוב זה הילדים. תשקיע בהם,יכול להיות גם שפיספסת. אבל הבוגדת תמיד מפספסת משהו.
סגור
הוסף תגובה

אורטל 30/08/2009 08:16
4. בגידה
תפסתי אותו בוגד
סגור
הוסף תגובה

סיגל 07/08/2009 01:42
5. בגידה
וואלה הייתי שמח להכיר אותך ובגוד ביחד בצורה בטוחה
סגור
הוסף תגובה

משה לוי 17/06/2009 08:36
6. בגדתי ..
תירהו .. לפני כמה זמן בגדתי בחבר שלי פעם אחת עם ידיד שלי התנשקנו צרפתית מלא פעמיים אבל באותו יום .. ואני סיפרתי לא .. והוא לא דיבר איתי תקופה של שבועה וחצי ככה ולפני כמה ימים הוא התקשר אלי ואמר לי שאנחנו צריכים לדבר ובידיוק היה לי בית ריק.. עד מאוחר אז אמרתי לא לבוא אלי . והוא אמר לי שהוא סולח לי והכל .. והשלמנו וטיילנו והתנשקנו מלא הפילו הגעתי איתו למקום שבחיים לא הגעתי עם בן להתנשק שוכבים על המיטה אבל רק נשיקה לא יותר מזה .. מתחת לשמיחה והיום ידיד שלי בא אלי זה שבגדתי איתו פעעם ראשונה היום הוא בא אלי והוא לימד אותי למבחן ואז הוא אמר לי אני אוהב אותך והיה רגע של שקט כזה ואז התנשקנו כמה פעמים יותר נכון מלא פעמים .. וכמובן שאני לא יכולה לשקר לחבר שלי וסיפרתי לא אבל סיפרתי לא שישר האפתי אותו והוא רב איתי על זה שבכלל הבאתי אותו הביתה ואז ידיד שלי דיבר איתו בלי שידעתי והוא אמר לא שהתנשקנו יותר מפעם אחת ושתים ושלוש והרבע ושזה סטוץ אבל כן זה נכון הוא צדק בכל מה שהוא אמר אבל הוא סיכסך בינינו בגלל שהוא רצה אותי : והוא חימם עוד יותר ועכשיו החבר שלי לא רוצה לדבר איתי ודיברתי עם החבר הכי טוב שלא והוא אמר לי שהוא לא רוצה לשמועה אלי הוא חתך לשתיים את כל התמונות שלנו והוא זרק את כל הזחרונות שלי והוא מחר תמספר שלי הכלל הוא מחק והוא אמר שהוא לא רוצה לשמועה עליייייייייייי : והוא לפני כמה זמן התקשר אלי והוא שאל אותי עעם כל זה נכון .. ? ולא עניתי והוא הבין לבד. . ואז ידיד שלי עוד סיפר לא את כל הפרטים מהראשון עד ההחרון דברים שלא סיפרתי לא ואז הוא השאיר לי הודעה קולית והוא אמר לי אני יודעה הכל מהפרט הראשון ועד ההחרון .. ! ואניי הייתי בשוק הוא אמר לי בידיוק את הדברים שהוא יודעה שזה הכל בכיתי בטלפון כלכך רציתי להתקשר אליו אבל אמרתי לעצמי עם אני יתקשר אליו מה אני יגיד לא שזה לא נכון או שזה נכון .. ? אני כבר לא יכולה לשקר לא יותר \\\: אזז כבר לא התקשרתי .. החיים כאלה מסובכייייייייייים !:| באלי למות אני אוהבת אותו.. ואני רוצה אותו מה אני צריכה לעשות ?
סגור
הוסף תגובה

חן 08/10/2008 02:30
7. טסט ראשון
תתן לבחורה לישון בשטח,להחליף גלגל, לעבור טסט ראשון, לתקוע מסמר בקיר.. היא לא תוכל לעשות, אבל כשהיא צריכה ז** היא תהפוך את העולם ויהי מה בכך אפילו תשלם על המלון או תטוס לחו"ל ואף אחד לא ידע מכך... כאילו זה מעולם לא קרה, היא תקבור איתה את זה איתה לכל החיים ולבעלה לא יהיה מושג, אי אפשר לעצור את זה וחבל פשוט צריך לעשות שיחה עם האישה ולהסביר לה את ההשלכות שאם היא תחשוב על בגידה הם יהיו ככה וככה, ורק אם היא באמת תבין ותפנים זאת היא תחשוב פעמים אם ז*** של כמה דקות מסכנות שוות לאבד את כל המשפחה
סגור
הוסף תגובה

שקר כלשהו 13/09/2008 22:42
8. מצאתי פתרון...
חשדתי באישתי הרבה זמן ולא ידעתי להבחין האם היא בוגדת בי או לא. בסופו של דבר, חבר המליץ לי לרכוש תוכנה לטלפון. רכשתי והתקנתי וזה ענה לי על הכל. היום אנו גרושים ואני רק שמח שגיליתי עם מי חייתי כשנתיים. גם לכם אני ממליץ לפעול כמוני אם יש חשד כי החיים לא קלים בחוסר ידיעה. תוכלו להכנס לאתר. מקווה שעזרתי למישהו או מישהי...
סגור
הוסף תגובה

ארז 31/08/2008 23:34
9. בגידה של חרדי
האם שמעתם על חסיד גור שבגד עם בחורה מנתיבות
סגור
הוסף תגובה

אני 12/12/2007 19:20
10. לדבר איתה בארבע עיניים
פשוט מאוד לדבר איתה בארבע עיניים ולשים הכל על השולחן ולנסות לפתור את הבעיה בעזרת מומחה
סגור
הוסף תגובה

יובל 19/09/2007 21:22
11. מה לעשות
אני מצאתי חומר פירסום ואו בקשה לסטוץ של אישתי מה אני עושה
סגור
הוסף תגובה

שי 01/08/2007 03:44
12. תל אביב
האם אפשר לקבל העתקי תוכן הודעות SMS מחברת אורנג'
סגור
הוסף תגובה

אלון 19/05/2007 13:47
13. מקווה בשבילך שאת לא אישתי
למה עם היית אישתי והייתי תופס אותך בוגדת בי, המצב של שנינו לא היה כל כך טוב. לא יודע מי זה בעלך, אבל הוא נשמע קצת לא בסדר, בלי לפגוע...
סגור
הוסף תגובה

עזרא הקשוח 31/01/2007 02:07
14. אותי לא יתפסו
לבעלי אפילו אין מושג עם כמה גברים הייתי. טוב לי, טוב לו וטוב שהוא לא חושד בי. קשה לי לתאר מה יקרה אם וכאשר. קצת הפחדתם אותי, אבל האמת היא שאם הוא לא גילה עד היום, אין כל סיבה אחרי כל כך הרבה שנים.
סגור
הוסף תגובה

בוגדת נחושה 24/01/2007 01:21
סגור



סגור