משרד החקירות של יניר לוין מציע פתרון הולם לבעיית האלימות בגני ילדים. לחץ לפרטים נוספים...
אלימות בגני ילדים - מצלמות פיקוח ומעקב בהסכמה
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

אלימות בגני ילדים - מצלמות מעקב פיקוח ובקרה

Hebrew
תאריך: 27/11/2012 16:31   

מצלמות מעקב בגני ילדים  - פתרון לשקט נפשי ובטחון הילדים

הורים לילדים בחרדה. השידור האחרון בתוכנית "כלבוטק" העצים אותה. תופעת האלימות בגני ילדים ידועה מזה שנים. חלק ממנה נחשף על ידי מצלמות מעקב ופיקוח המותקנות בגני ילדים.

התערבות התקשורת בחשיפת התופעה לא מחדשת דבר. היא מגבירה את המודעות בקרב כלל הציבור. התקשורת שפכה אור על המתרחש בגן ילדים ספציפי בירושלים והרעידה את אמות הסיפים בכל בית בישראל. נוצרה פאניקה מובנת ובלתי נמנעת אצל הורים לילדי הגן. הצילום שנעשה באמצעות מצלמה נסתרת בגן חשף מקרה התעללות מזעזע.

אכן, לא נעים לראות גן סגור. יותר לא נעים ומבעית לראות גן פתוח, בו ילדנו מופקרים לארועי אלימות נתעבת מצד הגננת שבידיה הפקדנו את ילדנו היקרים לגורלם.  

מאז השידור הסנסציוני בתוכנית "כלבוטק", משרדנו מוצף בפניות של הורים נרגשים, המבקשים פתרונות ואמצעים, שיש בהם לעקוב ולנטר את המתרחש בגנים, בהם שוהים ילדיהם במשך שעות היום. 

חוקרי משרדנו נחשפו בימים האחרונים לשלל רעיונות פרי יצירתם ודמיונם העשיר של ההורים המודאגים, שלא תמיד מודעים להיבט החוקי שבעצם הפעלת מצלמות מעקב ופיקוח, כי טובת ילדיהם לנגדם. כך צריך להיות.

אין לנו כל טענה או ביקורת כלפי כל אותם הורים שהתייעצו עם חוקרי משרדנו באשר לפתרון האופטימלי שיעניק את השקט והביטחון, שילדיהם היקרים נמצאים בידיים טובות ובטוחות. שהרי, אין יותר יקר מילד. נשמע כקלישאה, אבל לא. זו האמת. כך אנו מתייחסים לתופעה זו.

איך שומרים על ילדים בגן?

לא מעט הורים הציעו לנו להתקין מצלמה נסתרת בעגלה של הילד, בתיק האוכל שלו ואפילו על בגדיו. הסברנו להורים שאנו מכבדים ומוקירים את הצעותיהם, אך להבנתנו, הן לא ישימות ולא יספקו את המענה הנדרש. מאידך, כפתרון זמני ואפילו דחוק, הצענו להפעיל שני חוקרים שיצפו על אותם גנים בהם יש חצר חיצונית, יצלמו בסתר את המתרחש וכך יוכלו ההורים ללמוד על התנהלותם של הילדים עם חבריהם לגן ועם המטפלות והגננות.

למדנו כי ההורים לא נלהבים לאמץ פתרון זה. לדבריהם, לא בכל הגנים יש חצר חיצונית ויתרה מכך, גם בגנים בהם יש חצר, לא סביר שהמטפלות יפגינו יחס אלים כלפי ילדים, כאשר הם חשופים לעיני כל. בחדרים סגורים, הפוטנציאל לפגיעה הנו ממשי יותר. אנו סבורים שהצדק עם ההורים, המחזיקים בטיעון זה.

הצעה נוספת שהצענו להורים ולדעתנו ניתנת ליישום הייתה, לשתול סייעת לגננת, שתצויד במצלמה נסתרת ותתעד את המתרחש בגן. גם הצעה זו נדחתה על ידי ההורים מטעמים של עלות כספית גבוהה.

על יסוד האמור, אנו מציעים את הפיתרון האולטימטיבי, שיש בו להבנתנו המקצועית, לספק את המענה הנדרש לביטחונו של הילד ולהרגעת ההורים המודאגים – התקנת מערכת צילום ופיקוח בגני הילדים בהסכמה הגננת ובמימון של ההורים, תוך מתן אפשרות לכל הורה להתחבר אל מערכת הצילום, באמצעות האינטרנט ולצפות במתרחש בגן. 

אנו ערים לעובדה כי חבר כנסת הודיע על כוונתו להגיש הצעת חוק לפיה, גן ילדים שלא יתקין מערכת צילום בגן לא יקבל רישיון להפעלתו. במהות, הצעה זו מתיישבת ותואמת את המוצע על ידנו.

מאידך, מדובר בשלב זה בהצהרת כוונות של עוד מחוקק מהשורה. עם כל הכבוד שאנו רוחשים לנציגנו בכנסת, למדנו זה מכבר, שהצהרת כוונות כמוה ככותרת משנית בכלי התקשורת. שנים יחלפו עד אשר ההצהרה תהפוך לחוק מחייב בספר החוקים שלנו.

הורים יקרים! אתם מוכנים להמתין שנים עד למציאת פתרונות פרי יוזמה של פוליטיקאים שבנויים לחשוב במונחים של קדנציה?
האם לא הגיע הזמן להשתחרר סופית מהחרדות המעיקות באשר לגורל ילדי הגן? האם יש מחיר לביטחונו הפיזי והנפשי של העולל שהופקד לגורלו בידי מטפלות וגננות אלימות?

הפתרון שלנו: מערכת צילום ופיקוח בגן הילדים

בכל גן ילדים, ללא קשר לעובדה אם יש חשד לאלימות מצד גננת זו או אחרת, על ההורים להתארגן ולקבל החלטה משותפת, שאת הילדים לא מכניסים לגן, עד אשר תותקן בו מערכת צילום והקלטה, שאליה יוכלו ההורים להתחבר מהבית או מהמשרד ולראות מה קורה עם הילדים בזמן אמת.

המימון לרכישת המערכת יחול על ההורים שיתחלקו בשווה בהוצאה הכוללת. אנו מציעים מערכות צילום ופיקוח משוכללות ואמינות, הניתנות להתקנה מהירה (יחסית) בכל גן ילדים. כל אחד מההורים יקבל קוד גישה למערכת, כך שיוכל להתחבר ולראות מה קורה בגן הילדים מכל מחשב המחובר לרשת האינטרנט, בכל מקום בעולם.

עלות המערכת מתחלקת באופן שווה בין הורי הילדים בגן, כך שכל אחד מההורים ידרש להשקיע כמה מאות שקלים בלבד. אנו בטוחים כי זהו סכום זניח, בהתחשב בעובדה מערכת צילום בגן הילדים תיתן לכל הורה שקט נפשי ותבטיח את שלומם של הילדים.
 
אין מחיר לביטחונו של ילד! את זה כבר אמרנו. אין מחיר לשקט הנפשי של ההורים המודאגים ובצדק, גם את זה אמרנו. מה שנותר לכם ההורים, זה להתארגן במהירות, להחתים את שאר ההורים בגן, לאסוף את הכסף הנדרש לרכישת המערכת ולצלצל עוד היום אל משרדנו.

משרד חקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין ישמח לתת מענה מהיר ומקצועי לכל התארגנות של הורים מודאגים ולמען בטחונם המלא של הילדים. לקבלת מידע נוסף בנושא אל תהססו לפנות אלינו עוד היום.

לפניות וקבלת מידע נוסף בנושא לחץ: יצירת קשר מיידי

ליחצו כאן להוספת תגובה
סגור



סגור