מערכות צילום מקצועיות הופכות למוצר בסיסי, עבור כל בית עסק ובכל סדר גודל. מי מאיתנו לא רוצה לדעת מה קורה בחנות בשעה שהוא נמצא בבית או בחופשה? מערכת צילום סמוי ו/או גלוי תספק לכך מענה מקצועי ויעיל.
מערכות צילום, מערכת אבטחה לעסק
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

מערכות צילום

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 13:04   

כמעט בכל בית עסק מודרני ניתן למצוא מערכות צילום במעגל סגור, שנועדו למניעת גניבות, אבטחה, פיקוח על עובדים, התראה ו/או התרעה. מערכת צילום איכותית ניתנת לשליטה מכל יעד בעולם, על ידי שימוש מהיר ופונקציונאלי במחשב ובחיבור מהיר לאינטרנט.

מעניין אותך מה קורה בעסק בשעה שאתה בבית או בחופשה? רוצה להשאר עם האצבע על הדופק?

מערכות צילום מבוססות מחשב או וידאו דיגטלי עשויות להוות עבורך פתרון יעיל. המדובר על מערכת צילום הכוללת מספר משתנה של מצלמות נסתרות ו/או גלויות, מחשב איכותי, כרטיס וידאו יעודי, אפשרות הקלטה דיגטלית של פס קול והתקנה מקצועית.

טכנאי מערכות צילום מקצועי ומיומן, ממשרד חקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין יגיע אל בית העסק שלך, יבדוק וימליץ לך על כמה מערכות צילום מקצועיות אותן ניתן להתקין, בכדי לתת מענה אופטימלי לצרכים היחודיים שלך. עובדות החיים מלמדות כי התקנת מערכת צילום מקצועית מסייעת במניעת פחת ומביאה לחסכון כספי ניכר!

ניתן להשיג כיום, בקלות רבה יחסית, מערכות צילום מסוגים שונים, המיוצרות על ידי יצרנים אנונימיים.

מערכות אלו זולות יחסית אך התמורה לכספך מתגלה כמועטה. רבים מבין הפונים אלינו, כמעט בכל יום, רכשו בעבר מערכת צילום מבוססת מחשב לעסק. אותם בעלי עסקים קיבלו כמה הצעות מחיר והחליטו לבחור באחת ההצעות הזולות דווקא.

אין זה סוד כי בתחום המחשוב והאלקטרוניקה, איכות = מחיר. גם בעת רכישת מערכות צילום גלוי או סמוי, כדאי לקחת עובדה זאת בחשבון. ברוב המקרים, הצעת המחיר הזולה ביותר תתגלה כהוצאה הכספית הגבוהה ביותר, כבר במהלך השנה הראשונה שבה המערכת תפעל (או תחדל מלפעול) בעסק. שיקול נוסף אותו יש לקחת בחשבון לפני רכישת מערכת צילום מקצועית, הנו נושא השירות והתמיכה.

משרד חקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין מעניק הדרכה מלאה לכל לקוח, לאחר התקנתה של מערכת צילום בעסק, כך שגם אם אתה מתקשה בהפעלת מכשור אלקטרוני, תוכל לשלוט ולהפעיל את המערכת מכל מקום ובקלות!

אנו מעניקים אחריות מלאה למשך תקופה בלתי מוגבלת (בכפוף לחידוש שנתי) ותמיכה טלפונית 24 שעות ביממה. טכנאי מערכות צילום במשרדנו, זמין בכל שעה, גם עכשיו. העובדות מלמדות כי אנו עוסקים בהתקנה ושיווק של מערכות צילום וכמעט ואיננו עוסקים במתן שירות. עובדה זאת נכונה לא בגלל שאנו מתחמקים מאחריות, אלא עקב העובדה שלקוחותינו אינם נתקלים בתקלות או נפילות!

אם גם אתה רוצה לקבל מידע נוסף בנושא אבטחה או רכישת מערכות צילום לבית או לעסק, פנה אלינו עוד היום. אנו נשלח טכנאי מערכות צילום מקצועי, שיבדוק ויתאים מערכת צילום שתתאים בדיוק לך ולתקציב שלך.

משרד חקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין מתחייב לשרות, מקצועיות ואיכות לא פשרות!

ליחצו כאן להוספת תגובה
1. התקנת מצלמה נסתרת בבית
אני מעוניינת להתקין כמה מצלמות בבית כאשר אני העבודה והמטפלת עם ילדתי, רציתי לדעת כמה עולה משהו פשוט וזול
סגור
הוסף תגובה

רונית בר 05/02/2009 12:19
2. מצלמות אבטחה
המחיר של מערכות אבטחה נקבע ע"י מחיר הציוד המותקן.מחיר מערכת כמו שאתה מתאר יכול לנוע בין 7000 ש"ח ל 15.000.תלוי בסוג המצלמות סוג הכרטיס גודל דיסק קשיח וזכרון במחשב למשך זמן הקלטה.מחיר על עבודה נע בין 1000 ל2000
סגור
הוסף תגובה

אבי אטדגי 11/02/2008 22:36
3. כמה עולה מערכת צילום איכותית?
אני מעוניין לדעת כמה בערך עולה מערכת צילום איכותית, להתקנה בעסק + 4 מצלמות נסתרות. המטרה היא להתחבר אל המערכת באמצעות האינטרנט, מכל מקום בעולם. כיום יש לי מערכת בדיוק במפרט הזה, רק שבזמנו "חסכתי" ומדי שבוע יש לי תקלות ועלויות התיקון ובזבוז הזמן מוציאים אותי מדעתי. אשמח לשמוע מכם - שלחתי גם טופס יצירת קשר. שמעון
סגור
הוסף תגובה

שמעון ט. 07/02/2007 22:53
סגור



סגור