חוקרים פרטיים ממשרד חקירות יניר לוין - יעוץ ומודיעין ערכו חקירות לאימות תביעה שהוגשה. ממצאי החקירות שערכנו הביאו לחשיפת ניסיון הונאה. חקירות מקיפות נערכו בישראל ובארצות הברית, על ידי חוקרים פרטיים מנוסים. כל השמות שונו בכדי למנוע את זיהוי המעורבים ובכדי ל
חוקרים פרטיים מספרים
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

חוקרים פרטיים מספרים

Hebrew
תאריך: 27/11/2012 16:31   

חוקרים פרטיים ממשרד חקירות פרטיות יניר לוין, סייעו בחשיפת ניסיון הונאה ותביעה כוזבת על סך כמה מליוני שקלים. חוקר פרטי שניהל את החקירה, פעל בעזרת סיפור כיסוי וניהלו חקירות יסודיות, שנמשכו שבועות רבים.

במהלך תקופה זו בוצעו חקירות פרטיות ונאסף מידע חשוב על ידי חוקרים פרטיים בכירים ממשרדנו. חומר החקירה שנאסף הצביע לכיוון אחד. חוקרים פרטיים שלנו פעלו בשיטות שונות ובין השאר מעקבים ממושכים, שימוש במצלמות נסתרות, חקירות עקיפות , הקלטות, חקירות בכיסוי ועוד...

משרד חקירות פרטיות יניר לוין פעל במשך שעות רבות מדי יום במטרה לחשוף את המתחזים. חוקרים פרטיים בכירים ערכו חקירות פרטיות מורכבות, בישראל ובארצות הברית. במהלך שהותם של חוקרים פרטיים ממשרדנו בארצות הברית, שכרנו את שרותייהם של חוקרים פרטיים, ממשרד חקירות אמריקאי, עמו אנו משתפים פעולה במשך שנים.

סיפור החקירה שלהלן , אמיתי לחלוטין. השמות והארועים שונו מעט, על מנת שלא לחשוף פרטים מזהים כלשהם.

לפני מספר חודשים הוגשה תביעת פיצויים כנגד אדם, על סך כמה מליוני שקלים. בתביעה נטען בין השאר כי אותו אדם פגע ברשלנות בנתבעת,שהנה תושבת חוץ. מלבד זאת נטען כי אותו אדם , בעת הפגיעה, היה תחת השפעת סמים. פרסום התביעה עלול היה למוטט את מפעל חייו של אותו אדם, להרוס את שמו הטוב ולפגוע בו כלכלית.

עורכי דין פנו אל חוקרים ממשרד חקירות יניר לוין - יעוץ ומודיעין והציגו את עלילות התביעה ומסמכים רלוונטיים נוספים. צוות חוקרים פרטיים, בעלי ניסיון רב, בחן את חומר הראיות. הוחלט להתחיל בביצוע חקירות ללא כל דיחוי.

חקירות ראשוניות הצביעו על כך שהתובעת אינה במדינת ישראל ואנו הערכנו כי היא שבה לביתה בארצות הברית. חוקר פרטי ממשרדנו, פנה אל משרדיו של הנתבע, שם ערכנו חקירות מקיפות בין צוות העובדים, במטרה לאסוף מידע רב ככל שניתן אודות התובעת. חוקרים פרטיים ממשרדנו זכו לשיתוף פעולה מלא מצד אנשי המשרד, שכן ערכנו חקירות גלויות והסברנו לכל הנחקרים את חשיבותו של כל שבב מידע שברשותם.

עד מהרה החלו חוקרים ממשרדנו לקבל תמונה בהירה יותר של המתרחש. לאחר שני ימי חקירות נאסף מידע רב, על ידי 3 חוקרים פרטיים שפעלו במשרדי הנתבע. בסוף יום חקירות שני התקיים דיון במשרדנו, על מנת לגבש תוכנית פעולה להמשך החקירות.


מן המידע שאספו החוקרים עלה כי התובעת היתה חברתו הטובה של אחד משותפיו העסקיים של הנתבע. הנתבע והחבר (איציק) היו שותפים במיזם עסקי שפעל במשך למעלה מחצי שנה, עד שעלה על שרטון והשניים החליטו להפרד. איציק היה מנהל השותפות בפועל והנתבע היה שותף שקט, שהביא לשותפות את שמו הטוב (שהולך לפניו מזה שנים) והון מסויים.

חוקרים פרטיים ממשרדנו החזיקו בהוכחות שתארו בפרוט את השתלשלות חיי השותפות ומערכת היחסים בין השותפים. לאחר סגירת החברה (השותפות) , המשיכו להגיע לידיו של הנתבע מכתבים זועמים של לקוחות, בטענות מטענות שונות כנגד איציק.

הנתבע קיבל לידיו את המכתבים מאחר וחלק מלקוחות השותפות הכירו אותו וראו בו אחראי למעשיו של איציק, בעת שניהל את השותפות. חלק מהלקוחות תבעו החזר ופיצוי כספי. איציק מצידו נעלם. חוקר פרטי ממשרדנו איתר מספר תביעות כספיות שהוגשו כנגד איציק, אך הוא לא קיבל לידיו את כתב התביעה מאחר ואיש לא ידע להיכן נעלם. הנתבע, במקביל, הגיש תביעת לשון הרע כנגד התובעת וכנגד איציק.

צוות חוקרים פרטיים יצא לארצות הברית בכדי לאסוף מידע אודות התובעת. לצורך הנסיעה נבחרו שני חוקרים פרטיים בעלי ניסיון רב, גבר ואשה. במקביל , יצאו ממשרדנו חוקרים פרטיים  במטרה לאתר את כתובת מגוריו של איציק.

בלש פרטי המתמחה בחקירות שטח, יוצא שרות הבטחון, ערך חקירות בכיסוי בכתובות רבות ובין השאר חקר בכיסוי רבים מבני משפחתו של איציק. עד מהרה הוברר כי קרובי משפחתו של איציק פגשו זה מכבר חוקרים פרטיים שחיפשו אותו , במהלך השבועות האחרונים. בני משפחתו סרבו למסור מידע כלשהו לחוקר בטענה כי אינם יודעים דבר אודות איציק ולא ראו אותו זמן רב.

חוקרים פרטיים שערכו חקירות מקיפות בכתובות מגוריו הישנות , אספו מידע מועט בלבד. חשוב לציין כי החוקרים שפעלו בשטח עבדו בכיסוי מוחלט. לאחר כשבועיים שבו חוקרי משרדנו מארצות הברית. הוברר כי הנתבעת גרושה וילדיה מתגוררים עם בעלה לשעבר בארצות הברית. היא עצמה מתגוררת בדירה נחמדה בשכונה מכובדת באזור לוס אנג'לס. אין לה "עבר" מיוחד שיכול להצביע על אופיה ולא נמצאו "שדים" אחרים בארון הבגדים שלה. מאידך, נאסף מידע רב אודות הקשר הרומנטי שניהלה עם איציק, במשך השנים שהתגורר בארצות הברית.

מצאנו כי השניים שומרים על קשר הדוק והנתבעת ביקרה אותו בישראל בכמה מועדים. עוד העלנו כי בעת ביקוריה בישראל, טיילה עם איציק בכל רחבי הארץ, הכירה רבים מחבריו ובני משפחתו ואף יצאה עמו לנופש בסיני.

חבריה הקורבים שנחקרו בכיסוי סיפרו כי לפני זמן מה אף השקיעה כסף בעסק חדש שאיציק פתח בישראל. חוקרים פרטיים ניסו לדלות מידע נוסף בנושא, אך איש מבין חבריה לא ידע להרחיב. לצורך איסוף מידע נוסף הפעלנו משרד חקירות אמריקאי נודע, שעמו אנו נמצאים בקשר הדוק. חוקרים פרטיים ברמה גבוהה, שסייעו לנו בעבר. ביקשנו מהחוקרים הפרטיים האמריקאים לנסות ולאסוף כל פיסת מידע אודות התובעת.

ידענו כבר כי באחד מביקוריה בישראל הכירה את הנתבע , בעת שבאה לבקר את איציק במקום עבודתו (השותפות). איציק הציג אותה לנתבע כחברתו הטובה ביותר. השלושה יצאו לארוחת ערב ביחד באחד המועדים והתידדו. בפעם השניה שנפגשו, בעת ביקור נוסף בישראל, ארע, כביכול, הארוע נשוא כתב התביעה. התובעת טענה כי הנתבע פגע בה ברשלנותו ובעת שהיה תחת השפעת סמים. אלא שהתביעה הוגשה חודשים רבים לאחר אותו ערב בו כביכול ארעה ה"פגיעה". במועד הגשת התביעה כבר לא היתה שותפות , לאחר הסכסוך בין איציק לנתבע.

לאחר הארוע (נשוא התביעה) לא השמיעה התובעת כל תלונה ואף רכשה לנתבע מתנה, אליה צרפה מכתב תודה, עבור השרות הטוב...

התביעה התעוררה רק לאחר שהשותפות עתה על שרטון. חשדנו כי התביעה הוגשה בעקבות ניסיון נקמה, אך ידענו כי אין
בידינו ראיות אמיתיות לכך. ידענו כי באם יש אמת בחשד, הרי שרק שני אנשים יודעים את האמת לגבי המניע להגשת
התביעה, איציק והתובעת.

המשכנו בניסיונותינו לאתר את איציק ובמקביל אספנו מידע רב אודותיו. אין מה לעשות , עבודת חקירה יסודית של חוקר פרטי מקצועי מעלה אינפומציה רלוונטית, גם כאשר מבצעים חקירות עקיפות וגם כאשר לא חוקרים את האדם שהנו אובייקט החקירה.

ידענו כי אחד מאחיו של איציק חזר בתשובה לפני שנים ועבר להתגורר בישוב מבודד ומרוחק. חוקרים פרטיים ממשרדנו ניסו לחקור אותו בכיסוי במועדים שונים אך הוא סרב לשתף פעולה וגילה חשדנות רבה.לאחר חקירות שערכנו הוברר כי האח נפגע זה מכבר בתאונת עבודה והגיש תביעת פיצויים כנגד אחת מחברות הביטוח ולכן חושד בכל אדם זר. חוקר פרטי מטעם חברת הביטוח כבר "ביקר" אצלו וערך חקירות מקיפות במקום.

"בפני משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין עומד אתגר אמיתי" אמרו עורכי הדין שקיבלו דיווחים שוטפים אודות ההתפתחויות השונות והמידע שנאסף.

חוקרים פרטיים יצאו לישוב המרוחק בו מתגורר אחיו של איציק (גלעד).
המדובר בישוב קטן בו כולם מכירים את כולם. חוקר פרטי מנוסה יודע כי זרים בישוב כזה תמיד בולטים. על אחת כמה וכמה זרים ששואלים שאלות...

מהי הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם התושבים? אמפטיה!

צוות חוקרים פרטיים, שוב, גבר ואשה הגיעו לישוב. בכניסה לישוב עצרו בחנות המכולת. חוקרת משרדנו אינה חשה בטוב. היא נמצאת במהלך חודשי הריון ראשוניים וקצת לחוצה , כך סיפרנו לבעליה של חנות המכולת. הוא מצידו מיד הציע לנו לשבת איתו ולשתות (אין במקום יותר מדי תנועה...). החוקרים סיפרו כי נישאו לאחרונה והחליטו "לברוח" מהעיר ולחפש בית במקום שקט ומרוחק...לכן הגיעו לישוב.

השיחה עם בעל המכולת התפתחה והוא סיפר הרבה בשבחו של הישוב ותושביו. רצינו למשוך אותו בלשון ולקבל מידע אודות גלעד. לפתע עצר בסמוך למכולת רכב האבטחה של הישוב וממנו ירד בחור גדול מימדים. בעל המכולת ערך הכרה בין חוקרי משרדנו למזכיר הישוב. סיפרנו גם לו כי אנחנו "בורחים" מהעיר ומחפשים בית בישוב שקט עם איכות חיים גבוהה.

במהלך השיחה אמר מזכיר הישוב כי לאחרונה הגיעו לישוב כמה צעירים שבונים במקום את ביתם. בהמשך דבריו סיפר כי אחיו של אחד התושבים הגיע לישוב ובונה בית במקום, לאחר שעזב את תל אביב. "נמאס לו מהבאלגן בעיר" כך אמר..."הוא בונה בית לבד עם כמה פועלים שהביא...לכו דברו איתו...קוראים לו איציק – אחלה בחור"....


חוקרי משרדנו לא האמינו למשמע אוזנייהם. למרות ההפתעה המשיכו בשיחה במטרה לחקור ולברר עד כמה שניתן.

כלל חשוב בעולמם של חוקרים פרטיים  – תן לנחקר לדבר כמה שיותר, אל תפריע לו לדבר.

לאחר כשעה נוספת ולאחר שחוקרת משרדנו "התאוששה" מעט, הוביל אותנו מזכיר הישוב ברכבו (מעורר אמון... לא?) , אל ביתו ההולך ונבנה של איציק. חוקרי משרדנו פגשו את איציק בעת שהתפנה מעבודות בניית ביתו (בחברת 2 פועלים). איציק התנצל ואמר שישמח לשוחח עמנו במועד אחר מאחר ועליו לשוב לעבודת הבניה. שמחנו וקבענו להפגש עמו ביום המחרת , בשעות הערב, בכדי לשמוע עוד על אפשרויות המעבר לישוב.

באותו הערב התקיימה פגישה בהשתתפותם של חוקרים פרטיים שפעלו בישוב ומנהלי משרד חקירות יניר לוין, במטרה להחליט על קו הפעולה להמשך חקירות בתיק המאתגר. הכדור היה בידיים שלנו.

ביום המחרת פגשו חוקרים פרטיים את איציק בישוב , שוחחו עמו ויצרו עמו קשר טוב. העובדה שהגענו אליו דרך מזכיר הישוב ,הסירה כל חשד והוא שוחח עמנו בחופשיות וסיפר רבות אודותיו. אנו דובבנו אותו וסיפרנו לו רבות אודותינו. חוקרת משרדנו סיפרה כי היא עוסקת בתחום עיסוק דומה מאד לתחום בו עסקה השותפות של איציק והנתבע. ככה סתם.

הזמנו את איציק להפגש עמנו במסעדה בתל אביב,לארוחת ערב ידידותית שכן מצאנו הרבה נושאי שיחה משותפים...
כך פגשנו את איציק מספר פעמים. חוקרים הפרטיים שלנו קיבלו ממנו מידע רב ובין השאר סיפר על חברתו הטובה בארצות הברית וכמה שעזרה לו בשנים האחרונות... "היא עושה כל מה שאני מבקש" אמר לא פעם בהתרברבות...


כל הפגישות עם איציק הוקלטו וצולמו על ידי מצלמה נסתרת. באחת הפגישות עמו העלנו רעיון להקים מיזם משותף בישוב. אמרנו כי לאחר שנעבור לישוב נקים עסק, במטרה להתפרנס ולמשוך תיירות לישוב. חשבנו ביחד עם איציק כי זה יכול להוות מוקד משיכה מעולה גם לתיירות חוץ. עסק משגשג שיספק מקור עבודה לתושבי הישוב הקטן וימשוך מבקרים לאזור. רעיון מבריק!!

שאלנו את איציק האם יש לו דרך להביא תיירים מחוץ לארץ, כלקוחות לעסק שנפתח...להכניס מטבע זר. אולי, כך חשבנו בקול רם, נוכל לקבל מענק כלשהו שיסיע לנו לממש את התוכניות. איציק העלה את הרעיון של פניה אל חברתו האמריקאית. "היא תסייע לנו, אולי בכספה ואולי על ידי רעיונות טובים וקשרים בקהילה בארצות הברית..." כך אמר. במהלך הפגישה הוציא מכשיר טלפון סלולארי שלו וטילפן לארצות הברית. הוא שוחח עם חברתו (התובעת) וסיפר לה על האנשים המקסימים שפגש ועל הרעיון שהעלנו, לפתוח עסק משותף.

בסיום השיחה עמה אמר שהיא רוצה לבוא לישראל, להכיר אותנו ולסייע ככל שתוכל. לפני סוף הפגישה סיפרו החוקרים לאיציק כי עברו להתגורר בדירה שכורה, עד למציאת מקום מגורים קבוע. איציק אמר כי חברתו תגיע ארצה בעוד יומיים ואז ניפגש. הצענו כי נפגש בדירה שלנו, בתל אביב. ביקשנו מאיציק ליצור עמנו קשר טלפוני כאשר חברתו תגיע ואז ניפגש.

משרד חקירות יניר לוין שכר דירה מרוהטת, המשקיפה אל חוף הים בתל אביב. בדירה הותקנו מכשירי הקלטה ומצלמות
נסתרות, בכדי לתעד את הפגישות שיערכו במקום.
כעבור יומיים, בשעות הערב, קיבלנו טלפון מאיציק. "ג'יין הגיעה
מארצות הברית, מתי נוכל להפגש?"

חוקרים ממשרדנו הזמינו את השניים לדירה השכורה, בערב שישי, לארוחת ערב. מועד הפגישה הגיע. איציק הגיע עם ג'יין
באיחור קל.
חוקרי משרדנו שוחחו עם השניים במשך שעות רבות. נוצרה אווירה טובה מאד ובמהלך השיחה "הגענו" לדבר
גם על השותפות של איציק עם הנתבע.
איציק דיבר הרבה וסיפר כמה הוא שונא את הנתבע, שגרם לו להפסד כספי ניכר.
ג
'יין אישרה את דבריו וחוקרי משרדנו הבינו כי היא מכירה כל פרט ופרט בסיפור. בשלב מסויים הציע איציק לעשן ג'ויינט
ביחד. חוקרי משרדנו סרבו, בעיקר עקב העובדה שחוקרת משרדנו בהריון. איציק וג'יין עישנו להנאתם והשיחה קלחה.


ג'יין שמעה אודות הרעיון להקמת עסק משותף ואמרה שתסייע לנו ככל שתוכל, בכסף ובפרסום העסק באזור מגוריה,
בארצות הברית.
חוקרינו אמרו כי יפנו במהלך השבוע לכמה קרנות וגופים שונים במטרה לנסות ולקבל מענק או סיוע
כספי. קבענו לדבר במהלך השבוע ולעדכן בהתפתחויות.
איציק וג'יין עזבו את הדירה בשעת לילה.

מהרגע שעזבו את הדירה התחלנו בביצוע מעקבים. בהשתתפותם של שלושה צוותים, שכן היה צורך לעקוב במשך הלילה,
בדרך לישוב מבודד יחסית. מאחר וידענו, פחות או יותר, את נתיב נסיעתם פעלנו בשיטות מעקב מתוחכמות ביו
תר.

עקבנו אחרי השניים ברציפות, במהלך ארבעה ימים ותעדנו אותם לא אחת כשהם מעשנים סמים. ביום שלישי יצרנו קשר
טלפוני עם איציק ואמרנו לו כי מצאנו ארגון שמעניק הלוואות ומימון לצורך הקמת עסקים בישובי ספר.


ציינו בפניו כי יש למלא טופס פרטים אישיים,על מנת שאותו ארגון יבחן את עברם של מקבלי המענק. חוקרים ממשרדנו ציינו כי הם מילאו את הטופס ועתה עליהם להעביר לאיציק את הטופס בכדי שימלא אותו. נקבעה פגישה נוספת בדירה. איציק וג'יין הגיעו במועד שנקבע. שמחנו לפגוש אותם והצגנו בפני איציק את טופס הבקשה להלוואה (אותו חיברנו במשרד). הסברנו לאיציק כי הארגון בודק שאין לנו חובות כלשהם או תביעות משפטיות שעלולות ליצור חובות בעתיד.

"אף אחד לא יתן לנו כסף אם ידע שיש לנו חובות...אתה יודע כמה עוקצים כאלה יש בארץ...הישראלים..." איציק חייך וסיפר כי יש לו תביעות משפטיות אך בעניינים זניחים. " כמה חובות קטנים" מהשותפות שנסגרה...לא משהו רציני. לאחר שהעלה את הנושא , שאלו חוקרים ממשרדנו אודות מהות התביעות. איציק סיפר והרחיב בנושא. חוקרים פרטיים שלנו דובבו אותו והביאו לכך שישוב וידבר אודות הנתבע. איציק האשים אותו בכל צרותיו וסיפר שכל התביעות שהוגשו כנגדו הן באשמתו של שותפו לשעבר.

בשלב מסויים סיפר איך שותפו לשעבר הכשיל אותו מתוך קנאה וגרם לסגירת השותפות. כמה כעס היה בדבריו. איציק כינה את הנתבע בכינויי גנאי שונים והבטיח שיום אחד הוא ינקום בו. חוקרי משרדנו המשיכו בכיוון והביעו אמפטיה רבה "אנחנו גם היינו נוקמים בו, השאלה איך עושים את זה מבלי להסתבך..." שאלנו את איציק.

איציק סיפר שהוא כבר חשב על הכל "יש דברים שאני לא יכול לספר, תוכניות שרק אני יודע עליהן בנתיים..." כך אמר.
חשוב לציין כי רוב השיחות בין איציק, ג'יין והחוקרים נערכו באנגלית, שכן ג'יין אינה דוברת עברית. בשלב מסויים בשיחה אמרה ג'יין "גם אני נמצאת בהליך משפטי עם השותף לשעבר...", איציק וג'יין החליפו מבטים. חוקרי משרדנו שיחקו את תפקיד הטיפשים. "אהה...את גם היית שותפה איתם? גם לך יש חובות? .... למה הליך משפטי?"

איציק אמר לג'יין שעליהם לספר לנו "קצת" שאחרת יראה כאילו הם מסתירים משהו והרי בקרוב נקים עסק ביחד... ג'יין הסכימה עמו ואיציק סיפר " ג'יין הגישה תביעה נגד השותף שלי לשעבר. היא תבעה אותו אחרי שפגע בה..." החוקרים המשיכו להעמיד פני טיפשים "אבל הסיכסוך היה בינך לבין השותף, מה הקשר אל ג'יין?" ואיציק ענה "הכל התחיל מהסכסוך ביני לבינו. אחרי שסיפרתי לג'יין את כל הסיפור איתו היא הגיעה לארץ והחליטה לעזור לי...היא הגישה נגדו תביעה על כך שפגע בה וגם סיפרה שהשתמש בסמים באותה העת".

חוקרי משרדנו העמידו פני מופתעים ואמרו "רגע רגע, מה הקשר בין הסכסוך שלך עם השותף לבין התביעה של ג'יין ?" ואיציק ענה " אם לא היה סכסוך לא היתה תביעה !!" פנינו אל ג'יין שהקשיבה לשיחה ושאלנו " מה את אומרת בנושא?"

ג'יין ענתה " איציק צודק , אם לא היה סכסוך כספי ביניהם לא הייתי מגישה את התביעה!"
"אז הכל בגלל כסף, בגלל הסכסוך ופרוק השותפות" שאלו החוקרים "זוהי סוג של נקמה מתוקה" הוסיפו בחיוך מזדהה. איציק אישר בקול רם ואמר כי הוא מעדף לא להרחיב בנושא "זה מבאס אותי לדבר על המנייק הזה".

חוקרים פרטיים טובים יודעים מתי יש להם משהו ביד ואז חייבים למצות את החקירה עד תומה "להכות בברזל כשהוא חם".

"ומה בעניין הסמים, זה נכון שהשותף עישן סמים?" שאלו החוקרים. איציק אמר "מה זה חשוב, זו מילה שלו נגד מילה שלנו. גם אני אעיד על כך בבית משפט".

באותו הערב נערכה ישיבה במשרד החקירות שלנו, בהשתתפותם של שני חוקרים פרטיים, מנהל אגף חקירות פרטיות ושני עורכי דין שטיפלו בתביעה. צפינו בחלקים נבחרים מסרט הווידאו שצולם במצלמה נסתרת. עורכי הדין אמרו שיש בידינו חומר ראייתי יקר ערך. איציק וג'יין נשמעו כמה פעמים כשהם מודים למעשה, שתביעתה של ג'יין הוגשה כחלק ממסע נקמה, בעקבות הסכסוך העסקי בין איציק ושותפו לשעבר. בשלב הזה ביקשו עורכי הדין כי נקפיא את הליכי החקירה עד לפגישה שיקיימו עם עורך דינה של ג'יין.

אנו הודענו לאיציק טלפונית כי אנו נוסעים לטיול בחו"ל וניהיה עמו בקשר מיד כשנחזור, על מנת להתקדם בתוכניות. רצינו להשאיר את סיפור הכסוי "על אש קטנה", בכדי שנוכל להמשיך בחקירות בעת הצורך.

כעבור כשבוע צילצל הטלפון במשרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין. מצידו השני של הקו היה עורך הדין שהזמין
את החקירה: "יש סיכוי שהצלחנו בגדול! כנראה שג'יין מוותרת על התביעה!".

עורך הדין סיפר כי הבהיר לבא כוחה של ג'יין כי בידיו מידע שעשוי למוטט את מגדל הקלפים שבנתה ג'יין בתביעתה השיקרית. לדבריו, הסביר זאת היטב, תוך שהוא חושף מידע שרק איציק וג'יין יודעים, בכדי שבא כוחה של ג'יין יבין שיש אמת בדבריו. אחרי הפגישה בין עורכי הדין (ככל הנראה) , שוחח בא כוחה של ג'יין עם איציק וג'יין. בהמשך הודיע לעורך הדין שהפעיל את משרד החקירות שלנו, כי "קיימת נכונות מצידה של ג'יין לוותר על התביעה ובלבד שלא תאלץ לשלם הוצאות"

כעבור כשבוע נוסף נחתם מסמך, בנוכחות עורכי הדין ובו וויתור על התביעה שהגישה ג'יין.

משרד חקירות יניר לוין - יעוץ ומודיעין קיבל מכתב תודה והוקרה מעורך הדין, על פעולתם היעילה והמוצלחת של חוקרים פרטיים מטעמו. חקירה זו מצטרפת אל רשימה ארוכה של חקירות פרטיות נוספות שבצענו בהצלחה מרובה במהלך השנים.

משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבטיח לכם חקירות ומודיעין ברמה אחרת!

חקירות   חוקרים פרטיים   חקירות פרטיות   חוקרים


Download Babylon now!!
ליחצו כאן להוספת תגובה
1. חקירה מרתקת
ממש מעניין להיות חוקר פרטי. סיפורים על חקירות כאלה עושים חשק לעשות הסבה מקצועית. לא מכירה הרבה מקצועות שיש בהם כל כך הרבה אקשן כמו שיש לחוקרים פרטיים בעבודה.
סגור
הוסף תגובה

אלמונית מהמרכז 18/02/2007 00:56
2. אחלה סיפור
סיפור מעניין על חקירה מעניינת לא פחות. לפעמים יש גם אקשן בחייהם של חוקרים פרטיים. קצת ארוך אבל קראתי עד הסוף.
סגור
הוסף תגובה

אוהלו 06/02/2007 20:30
סגור



סגור