משדר GSM - אביזר זעיר מהפכני , נוח וקל לתפעול. מהיום תוכל לשמוע כל שיחה המתבצעת בכל מקום בעולם באיכות הגבוהה ביותר ולדעת את מיקומה המדוייק.
משדר אודיו זעיר GSM
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

משדר אודיו זעיר GSM

Hebrew
תאריך: 27/11/2012 16:31   
רוצה לשמוע מה קורה בבית גם כשאתה בחו"ל? מעניין אותך מה מתרחש במשרד, אחרי שעות העבודה שלך?
משדר gsm, מכשיר זעיר, מעקב
משדר אודיו GSM קטנטן יאפשר לך להתחבר אליו מכל יעד בעולם, בעלות שיחת טלפון סלולארי. המדובר במכשיר מדהים ביכולותיו, שאין עוד מכשיר דומה לו.

הן מבחינת איכות השמע המוצעת לך והן מבחינת קלות הפעלתו. משדר ה GSM הנו המילה האחרונה בתחום מוצרי הריגול.

בניגוד למשדרי רדיו רגילים, מהדור הקודם, משדר אודיו GSM מציע איכות שידור ללא פשרות, טווח שידור אין סופי, אבטחה ברמה גבוהה ותפעול קל וידידותי.

ניתן להשאיר את המכשיר בדירה בתל אביב, לנסוע לכל מדינה אחרת בעולם, לטלפן אל המכשיר ולשמוע מה מתרחש בבית. זה כל כך פשוט. למרחק שלך מהמשדר אין כל השפעה על איכות השמע, אותו ניתן לקלוט בכל יעד בעולם.
gsm, מכשיר זעיר, משדר, מעקב
בתוך משדר האודיו GSM נמצא כרטיס SIM, בדיוק כמו במכשיר הטלפון הסלולארי שלך. בכדי להפעיל את המשדר, עליך לחייג את מספר הטלפון של כרטיס ה- SIM ולאחר מספר שניות יתחבר המכשיר באופן אוטומטי, בשקט מוחלט ואתה תוכל לשמוע את כל מה שקורה מסביבו.

האביזר הקטן והדיסקרטי הזה, משמש גם ככלי מעקב ואיכון, כך שבכל רגע נתון ניתן לזהות היכן בדיוק נמצא המכשיר. לדוגמא, אם התקנת את המכשיר בתוך כלי רכב, תמיד תוכל לדעת באיזה אזור הרכב נמצא.
(שרות זה פועל רק במדינות בהם מוצע שרות איכון על ידי חברות הסלולאר - בשלב זה אינו פעיל בישראל).

משדר אודיו GSM פעיל בתדרים 900 / 1800 / 1900 מגהרץ, ממש כמו מכשיר טלפון סלולארי. בכל מקום שלמכשיר הסלולארי שלך יש קליטה, גם המשדר יעבוד בלי בעיות.

המשדר מופעל באמצעות סוללה איכותית ביותר, המספקת ימים ממושכים של שימוש אלחוטי רצוף. למעשה, משדר ה- GSM פועל רק כשאתה מטלפן אליו, וחוזר למצב המתנה כשאתה מנתק את השיחה ומפסיק את המעקב. טעינה מלאה של המכשיר תספק לך עד 10 ימי עבודה רצופים.

המכשיר מסופק עם מטען מהיר וניתן לטעינה מהירה, ממש כמו טלפון סלולארי אחר. בנוסף לכך, המשדר מגיע עם מתאם חשמלי, כך שניתן לחברו לנקודת מתח חשמלי ולעבוד ברציפות וללא הגבלת זמן (לצורך התקנה קבועה, יש לנעזר בטכנאי מקצועי).
 משדר GSM, מעקב, מכשיר זעיר
אנו מציעים לך מכשיר ריגול בטכנולוגיה מתקדמת ובמחיר ללא תחרות בישראל. לאחר ההזמנה, המכשיר ישלח עד לפתח ביתך ויגיע באריזה מהודרת + ספר הוראות הפעלה ומטענים.

זהו המכשיר שיסייע לך להחזיר שקט נפשי לחיים שלך. משרד ה- GSM  יעשה את העבודה עבורך!

רוצה לדעת מה כולם מדברים? רוצה להקליט שיחה באיכות גבוה וללא הגבלת מרחק?

משדר אודיו GSM מקצועי במחיר הנמוך בישראל - 2789 ש"ח כולל מע"מ!


תשלומים בכרטיס אשראי בתוספת 3.5%. דמי משלוח לכל מקום בישראל - 49 ש"ח.
ליחצו כאן להוספת תגובה
סגור



סגור