משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומדיעין מבצע מעקבים רבים מדי חודש. אנו מעניקים שרותי חקירות לגופים רבים ולאנשים פרטיים, ובכלל זאת עורכים מעקבים למטרות שונות.
מעקבים - סיבות עיקריות
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

מעקבים - סיבות עיקריות

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 14:20   

מעקב הנו מרכיב בעל חשיבות רבה בעת ביצוען של חקירות פרטיות. מעקבים משמשים כהוכחה בעלת משקל ראייתי גבוה, למתרחש במציאות. נסיוננו הרב בביצוע מעקבים וחקירות פרטיות הביא לכך שאנו יכולים להצביע על הסיבות העקריות, שמביאות אנשים פרטיים או חברות, לפנות אל משרד חקירות בבקשה לביצוע מעקב.

לכל אחד מלקוחותינו צורך שונה, המניע אותו להשתמש בחוקרים פרטיים לצורך ביצוע מעקב. להלן כמה דוגמאות לחקירות פרטיות הדורשות ביצוע מעקבים:

מעקבים בחקירות אישות – מרבית הפניות מגיעות מבני זוג, גברים או נשים במידה שווה, החושדים כי בן / בת הזוג בוגד / בוגדת בהם. חלק מהלקוחות מגיעים אלינו בהמלצתו של עורך דין ולאחר שהתייעצו עמו ושמעו אודות הצורך בביצוע מעקב ואיסוף ראיות לביסוס חשדותיהם. חלק אחר מהלקוחות מגיעים ישירות אלינו ומספרים כי הם חושדים שבן הזוג בוגד. הלקוחות מבקשים לבצע מעקבים לצלם ולתעד את מעשיו. אנו מסייעים באיסוף ראיות, מבצעים מעקב מקצועי ועוזרים בהפניה לייעוץ משפטי מתאים.

מעקבים בחקירות ביטוח – משרד חקירות יניר לוין - יעוץ ומודיעין עוסק באימות תביעות עבור כמה חברות ביטוח מובילות. לעיתים קרובות עולה צורך בביצוע מעקב, בדרך כלל, בכדי לאסוף הוכחות באשר לרמת תפקודו של תובע, הטוען למוגבלות כזו או אחרת. לעיתים אנו מוצאים כי טענותיו המתוארות של התובע רחוקות מלהיות מדוייקות שלא לומר בדיוניות. ביצוע מעקב וצילומו של התובע הנם הכרחיים לצורך התמודדות עם טענותיו בבית המשפט.  

מעקבים בחקירות פרופיל – משרדנו מתמחה בביצוע חקירות פרופיל, שעיקרן איסוף מידע אודות אדם מסויים או חברה, במטרה לקבל תמונה כוללת ומקיפה של אורך חייהם ו/או תפקודם העיסקי. במסגרת חקירות אלה אנו מבצעים מעקבים ארוכים וממוקדים, במועדים משתנים בכדי לאסוף מידע אודות התנהלותו של הנבדק. כאשר המדובר בבדיקה אודות חברה עסקית גדולה, אנו בוחרים דמויות מפתח, אוספים מידע אודותיהם ומבצעים מעקב במטרה להעמיק את ידיעותינו. חקירות פרופיל מצריכות השקעת שעות עבודה רבות וביצוע מעקבים בהיקף משמעותי.

מעקבים בחקירות לבדיקת אמינות – אנו מעניקים שרותים מגוונים למספר לקוחות עסקיים ובכלל זאת, בדיקות אמינות לעובדים. כחלק מסל השרותים הניתן ללקוחותינו אנו מבצעים מעקב אחר סוכני מכירות, אנשי שיווק וכדומה. במסגרת המעקב אנו מתעדים את צעדיו של איש השטח בחברה. סרטי הוידאו והתעוד שנאסף במהלכם של מעקבים אלה, נבדקים על ידי מנהלי החברה, במטרה לאמת את דוחות הפעילות של העובדים ולמנוע מצב של זליגת מידע רגיש או "זיוף" אחר.

מעקבים בחקירות כלכליות או איתור כתובת – משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבצע עשרות חקירות כלכליות במהלך כל חודש. במהלך החקירות אנו מבצעים מעקבים ממוקדים, בכדי לאתר את פעילותו העסקית של אדם או כתובת מגוריו. במהלך חקירות כלכליות עולה צורך בביצוע מעקב גם בכדי לאתר כתובות של נכסים, מקומות עבודה או בכדי לבצע מסירה משפטית לידיו של נתבע. לעיתים, אנו יודעים היכן עובד האדם שאודותיו אנו חוקרים ומעקב פשוט יחסית, בסוף יום העבודה, יוכל להוביל אותנו אל כתובת מגוריו, שאינה ידועה.

בכדי לקבל מידע נוסף אודות מעקב, ניתן להעלות שאלות בפורום חקירות שבאתר. כמו כן, ניתן לפנות אלינו באופן אישי ודיסקרטי. חוקרים פרטיים במשרדנו ישמחו ליעץ בנושא חקירות או מעקבים, לצורך איסוף ראיות או בכל ענין עסקי.

 
משרד חקירות פרטיות יניר לוין - יעוץ ומודיעין מבטיח לכם חקירות ומודיעין ברמה אחרת!

מעקבים   מעקב   מעקב טכני  

ליחצו כאן להוספת תגובה
1. בגידה
אני חושבת שבעלי בוגד בי אין לנו יחסים הוא מאוד מרוחק והוא לא עונה לי לפלאפון שלא ותמיד שהוא בבית הטלפון שלו על רטט או מחובה ומשום מה הוא לא עובד לא מה אלי לעשות אנא עיזרו לי מה אלי לעשות וכמה יעלה לי מעקב אני אמא ל2 ילדים ואין איך לגלות מה מתרחש סביבי
סגור
הוסף תגובה

מלי 28/10/2007 02:24
סגור



סגור