החלפת קישורים איכותיים משפרת את דרוג האתר שלך בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש באינטרנט! גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו, לא רק בעקבות התוכן, אלא גם בהתאם לכמות הקישורים המובילים לאתר.
החלפת קישורים
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

החלפת קישורים

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 13:27   

החלפת קישורים איכותיים משפרת את דרוג האתר שלך בתוצאות החיפוש של מנועי חיפוש רבים וחשובים באינטרנט!

גוגל מדרג את תוצאות החיפוש שלו, לא רק בהסתמך על תוכנו של האתר, אלא גם בהתאם לכמות ואיכות הקישורים המובילים אליו. מאגר המידע של גוגל מכיל מיליארדי עמודים. מחקרים שנעשו הצביעו על מספר שנע בין 8-10 מיליארד עמודים, מהם מורכב האינדקס של גוגל. עמודים תוכן רבים שאינם נכללים באינדקס קיבלו את הכינוי "הרשת הנעלמת".

כיצד ניתן להעביר את אתר האינטרנט שלך מהרשת הנעלמת, אל אותו חלק עיקרי, הנצפה על ידי גולשים המחפשים בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר?

       בעל אתר - רוצה להצליח בגדול?            
אל תבזבז זמן! המשך לקרוא ותתחיל להרויח הרבה כסף באינטרנט!

הדרך הטובה ביותר להתחיל היא על ידי איתור כמה שיותר אתרי אינטרנט, העוסקים בתחום דומה לשלך והחלפת קישורים עמם. עובדה נוספת היא שגוגל קובע את מדד ה PAGE RANK , על ידי בחינתם של הקישורים הנכנסים לאתר שלך.

גוגל מתייחס אל ה PR כמדד אחד מיני רבים, הקובע את מידת הרלוונטיות של האתר, לחיפוש שביצע הגולש. מדד חשוב יותר הנו תוכנו של העמוד אליו מצביע הקישור, ותוכנו של העמוד המקשר. חשוב לזכור כי עדיף להחליף קישור תוכן איכותי אחד, מעמוד העוסק בנושא האתר שלך, מאשר מאות קישורים מאתרים שאינם קשורים לנושא האתר שלך! זאת עובדה!

למעשה, עובדה זאת נכונה גם לגבי מנועי החיפוש האחרים, המתבססים על זחלנים, כגון: YAHOO, MSN ו INKTOMI. גם כיום אנו פוגשים בעלי עסקים שטוענים "מי זה בכלל גוגל, שיקבע את הרלוונטיות של המוצרים שלי? המוצרים והשרותים שלי הנם המובילים בתחום! אני אמור להופיע במקום הראשון של תוצאות החיפוש בכל מקרה". הדברים עשויים להיות נכונים, אך באינטרנט הדברים מורכבים מהרבה יותר גורמים  שונים ומשתנים.

GOOGLE ו INKTOMI יצרו מנועי חיפוש המציגים תוצאות איכותיות, המתאימות כמה וכמה אתרים לכל חיפוש שאותו ביצע גולש. מנועי חיפוש אלו פועלים בכל עת בכדי לשפר את ההתאמה והאיכות של תוצאות החיפוש שלהם. זאת אומרת שבעלי אתרים חייבים לעשות מאמץ מתמשך, ולהוכיח כי האתרים שלהם רלוונטיים לחיפושים הפופאלריים. החלפת קישורים איכותיים מסייעת בכך!

מימד נוסף וחשוב אותו בודקים מנועי החיפוש, בכדי להכריע בשאלת הרלוונטיות, הנו הטקסט המופיע בקישור המפנה לאתר. טקסט זה נקרא ANCHOR TEXT. חשוב מאד להקפיד על כך שטקסט האנקור המופיע כקישור לאתר שלך, יכיל את מילות החיפוש הרלוונטיות, אותן אתה רוצה לקדם בתוצאות החיפוש. בעת החלפת קישורים עם אתרים אחרים, תמיד תוכל לבקש בדיוק את טקסט האנקור הרצוי לך.

כפי שכבר ציינתי, קיימת תפישה לפיה מוצרים ושרותים לבדם, עשויים לבנות עסק מצליח באינטרנט. זוהי תפיסה שגויה. רשת האינטרנט בנויה כרשת לשיתוף מידע. מנועי החיפוש הוקמו כתוצר משנה, במטרה לאפשר לגולשים להגיע אל אתרי אינטרנט רלוונטיים, באמצעות חיפוש פשוט. מאחר ואין גוף המפקח על הפעילות באינטרנט, מנועי החיפוש עושים ככל שביכולתם בכדי להתאים את תוצאותיהם למילות המפתח שהגולשים מחפשים.

בכדי לעשות את זה בוחנים מנועי החיפוש את תוכנו של כל אתר באינטרנט וכן את תוכנם ואיכותם של אתרים המקשרים אליו. החלפות קישורים איכותיים עם אתרים העוסקים בתחומים קרובים, משפרת את איכות תוצאות החיפוש!

אתר הרוצה להיות מדורג במקום טוב בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, חייב לתת דגש גם על תוכן איכותי ורלוונטי. החלפות קישורים עם אתרים העוסקים באותו התחום הנה דרך מעולה לעשות את זה.

ככל שתציג ותשתף את הגולשים בתוכן איכותי ורב יותר, כך יצבור האתר שלך יותר אמינות וחשיבות בעינייהם של מנועי החיפוש. במצב כזה, יותר גולשים יגיעו לאתר שלך ובין השאר גם יציעו לך להחליף קישורים, בעקבות חשיבותו ואיכותו של האתר. שיטה הגיונית זו תביא לכך שהאתר שלך והתוכן המופיע בו ידורגו גבוה יותר בתוצאות מנועי חיפוש באינטרנט, וגוגל בראשם.

מיקום בראש תוצאות החיפוש של גוגל יהיה קל יותר אם תשקיע ותתמקד ביצירת תוכן איכותי לאתר שלך, ובמקביל תבצע החלפת קישורים איכותיים. הקפד לבדוק אם אילו אתרים אתה מחליף קישורים וזכור כי החלפת קישורים עם אתרים העוסקים באותו תחום, שווה הרבה יותר מהחלפת קישורים עם אתרים אחרים.

בימינו אנו, רשת האינטרנט הופכת להיות חלק בלתי נפרד מהעסק שלך. זכור מדוע הוקמה הרשת – בכדי לשתף מידע עם כל מי שמחובר. החלפת קישורים משמעותה שיתוף במידע!

למידע נוסף בנושא שיווק ברשת בקרו באתר: SEOweb קידום אתרים

 

יניר לוין

ליחצו כאן להוספת תגובה
1. החלפות קישורים
אני מחפש גם החלפות קישורים, יש לכם הצעות?
סגור
הוסף תגובה

רובי 11/09/2011 15:19
2. עכשיו למדתי למה מחליפים קישורים
אני משתדל למוד כל יום דבר אחד חדש ועכשיו למדתי למה מחליפים קישורים בין אתרים באינטרנט. אני יכול ללכת לישון. לילה טוב לינק :)
סגור
הוסף תגובה

לא יודע אינטרנט 05/02/2007 02:06
סגור



סגור