מומחה אבטחת מידע יבדוק ויחשוף כל חדירה למחשב שלך, באמצעות רוגלה או סוס טרויאני. אבטחת רשת מחשבים באמצעות תוכנה יעודית...
אבטחה מידע ברשת - חשיפת סוסים טרויאנים ותוכנות זדוניות
x דיווח על תקלה
תאור תקלה:
שם:
דואר אלקטרוני:

מלא/י פרטים ליצירת קשר:
חייגו אלינו: 03-5446363

מומחה אבטחת מידע לשירותך!

Hebrew
תאריך: 25/12/2012 13:18   

מישהו נכנס למחשב שלך בלי רשות? חושש כי התקינו לך תוכנת ריגול ואתה מרגיש חשוף ואינך יודע מה לעשות או למי לפנות?

משרד החקירות יניר לוין – יעוץ ומודיעין מציע לך פתרון יעיל. מומחה אבטחת מידע יבדוק את המחשב שלך, ואנו נגלה כל חדירה למחשב והחדרת רוגלה או סוס טרויאני על ידי גורם זר ובלתי רצוי.

האם ידעת כי על ידי חיפוש בגוגל או בכל מנוע חיפוש אחר, ניתן למצוא תוכנות זדוניות הניתנות להורדה בקלות ושליחתן אל המחשב שלך עשויה לפתוח אותו בפני זרים?

למעשה, אתרי אינטרנט רבים מתגברים בקלות על כל אותן תוכנות הגנה מוכרות, שכולנו משתמשים בהן. אותם אתרים משתמשים בתוכנות ריגול, שנדבקות לדפדפן שלך ושואבות ממך מידע או שמקפיצות לך פרסומות שאינך חפץ בהן.

זוהי דוגמא לתוכנה פשוטה יחסית המופעלת ברגע הכניסה שלך לאתר מסויים. במקרים מורכבים יותר, ניתן להשתלט על המחשב שלך על ידי החדרת סוס טרויאני או תוכנת ריגול הניתנת להפעלה מרחוק (רוגלה
spyware). ישנן דרכים רבות להכניס את התוכנה למחשב, אם על ידי שליחת דואר אלקטרוני (שיכול להגיע מאדם מוכר) ואם על ידי חדירה פיסית למחשב.

חוקרי משרדנו נתקלו במאבקים בין בני זוג, הנמצאים בהליך גירושין, כאשר אחד הצדדים החליט לבדוק את המחשב של בן הזוג. זיכרו כי מספיקה גישה למחשב למשך דקות ספורות, על מנת להחדיר אליו תוכנת ריגול בלתי נראית. לעיתים, כאשר נעשה שימוש בתוכנות ריגול מסויימות, נתקל בעליו בהתנהגות מוזרה וסימנים מעידים.

במקרים שבהם נעשה שימוש בתוכנת ריגול או סוס טרויאני משוכלל, קשה מאד להבחין בעצם הפריצה ולצורך חשיפת הרוגלה יש להעביר את המחשב אל ידיו של מומחה אבטחת מידע, שיבצע ניטור מדוייק של התהליכים הפועלים במחשב, בין השאר באמצעות תוכנת ניטור מתקדמת ותוכנות הגנה נוספות.

משרד החקירות של יניר לוין מעסיק מומחה לאבטחת מידע ואנו מבצעים בדיקות ללקוחות פרטיים וגופים עסקיים כאחד. משך הבדיקה, עד 72 שעות, משתנה בהתאם להיקפה ולמספר המחשבים הנבדקים (ישנם מקרים שבהם עלינו לבדוק רשת מחשבים, שאז עורכת הבדיקה יותר זמן).

לאחר הבדיקה תקבל דיווח מדוייק אודות ממצאי הבדיקה ובמקרה של חדירה לא חוקית למחשב, אנו נעשה כל מאמץ לזהות את הפורץ, בכדי שתוכל להחליט כיצד ברצונך לנהוג והאם להגיש תלונה במשטרה. כמובן שאנו נסיר את הרוגלה ונדאג להשיב לך את הפרטיות.

לקבלת מידע נוסף בנושא אבטחת מידע חייג/י: 03-5446363

ליחצו כאן להוספת תגובה
סגור



סגור